در گفت و گو با پانا

نفر دوم کنکور علوم تجربی: کلاس کنکور نرفتم

تبریز (پانا)- با اعلام نفرات برتر گروهای آزمایشی کنکور سال 98، چهار نفر از دانش آموزان آذربایجان شرقی در گروه علوم تجربی و انسانی رتبه های تک رقمی را به خود اختصاص دادند.

کد مطلب: ۹۴۵۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نفر دوم کنکور علوم تجربی: کلاس کنکور نرفتم

محسن راستگار نفر دوم گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور سراسری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا بیان می کند: در مدرسه استعاد های درخشان علامه طباطبایی ناحیه یک تبریز تحصیل کرده ام و پدرم کارمند دولت و مادرم خانه دار است ویک خواهر و بردار هستیم که خواهرم در رشته علوم پزشکی تهران تحصیل می کند که با مشاوره های خوب کمک زیادی به من کرده است.

وی ادامه می دهد: بعد از خدا، قطعا در کسب این موفقیت خانوده ام کمک زیادی به من کردند و شرایط خانه را به گونه ای مهیا کردند که بتوانم خوب مطالعه کنم و مدرسه نیز در این موفقیت نقش بزرگی داشت.

نفر دوم گروه تجربی می گوید: روزهایی که به مدرسه می رفتم روزانه 6 تا 7 ساعت مطالعه داشتم و روزهایی که به مدرسه نمی رفتم روزانه 10 ساعت مطالعه می کردم.

راستگار بیان می کند: از کتب کمک درسی و آزمون ها برای آمادگی بیشتر جهت شرکت در کنکور استفاده کردم ولی کلاس کنکور نرفتم.

وی می گوید: بعد از کنکور احتمال می دادم که رتبه خوبی کسب کنم ولی به طور یقین نمی دانستم که می توانم رتبه تک رقمی را به دست بیاورم.

نفر دوم گروه تجربی اضفه می کند: رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران را انتخاب خواهم کرد و برای تخصص نیز هنوز تصمیم خاصی نگرفته ام.

با تلاش و برنامه ریزی و با دشتن امید و انگیزه می توان موفق بود

نفر سوم گروه آزمایشی علوم انسانی در کنکور سراسری نیز به خبرنگار پانا می گوید: در مدرسه شهید مدنی ناحیه 4 تبریز تحصیل کرده ام و پدرم عضو هیات علمی دانشگاه شهید مدنی تبریز و مادرم خانه دار است و 2 فرزند هستیم.

امین ایمانپور بیان می کند: بعد از کنکور و مقایسه درصد ها احتمال چنین رتبه ای را داشتم و طبیعی است که حالا بعد از اعلام نتایج احساس شادی و خوشحالی دارم که تمامی زحمت هایم نتیجه داد.

وی اضافه می کند: در روزهایی که به مدرسه نمی رفتم 10 تا 11 ساعت مطالعه می کردم و روزهایی که به مدرسه می رفتم 5 ساعت مطالعه می کردم و در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم و از کتب کمک درسی و آزمون استفاده کرده ام.

نفر سوم گروه انسانی ادامه می دهد: خانوده ام نقش موثری در کسب این موفقیت داشتند و معلمانم نیز زحمات زیادی کشیدند و در درجه بعدی تلاش و پشتکاری که داشتم من را به این موفقیت رساند.

ایمانپور می افزاید: به دوستان خود و کسانی که سال بعد در آزمون کنکور شرکت می کنند توصیه می کنم امید و انگیزه داشته باشند و بدانند که با تلاش و برنامه ریزی می توان موفق بود.

وی می گوید: برای انتخاب رشته هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام ولی در یکی از دانشگاه های تهران ادامه تحصیل خواهم داد.

در دروس ریاضی و زیست کلاس کنکور رفتم

نفر چهارم گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور سراسری در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان می کند: بر اسا تلاش ها و مقایسه درصد ها انتظار رتبه تک رقمی را داشتم تا این که دیروز از مدرسه تماس گرفتند و کسب رتبه چهار را اطلاع دادند و در ابتدا شوکه شدم.

رسا ظفری ادامه می دهد: پدرم متخصص بی هوشی و مادرم خانه دار است و تک فرزند هستم و در مدرسه شهید مدنی ناحیه 4 تبریز تحصیل کرده ام.

وی می گوید: از پایه تحصیلی یازدهم به طور جدی مطالعه برای کنکور را آغاز کردم و در روزهایی که به مدرسه می رفتم روزانه 6 ساعت و مابقی روزها 10 تا 11 ساعت مطالعه می کردم.

نفر چهارم گروه تجربی اضافه می کند: در برخی دروس مثل ریاضی و زیست، کلاس کنکور می رفتم.

ظفری بیا نی می کند: پدر و مادرم بیشترین نقش را در موفقیتم داشتند.

وی در توصیه به دوستان خود می گوید: به هم سن و سالان خود که سال بعد در کنکور شرکت می کنند توصیه می کنم اعتماد به نفس داشته و به توانایی های خود باور داشته باشند.

نفر چهارم گروه تجربی ادامه می دهد: در رشته پزشکی تهران ادامه تحصیل خواهم داد و برای تخصص نیز هنوز تصمیم خاص و جدی نگرفته ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار