نشست خبری رئیس جهاد دانشگاهی زنجان:

جهاد دانشگاهی از هرگونه کسب و کار کوچک و بزرگ که به کارآفرینی و علم افزایی منجر شود حمایت می‌کند

زنجان (پانا) - کامران جعفری رئیس جهاد دانشگاهی صبح امروز به مناسبت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی با خبرنگاران نشست و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۹۴۵۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
جهاد دانشگاهی از هرگونه کسب و کار کوچک و بزرگ که به کارآفرینی  و علم افزایی منجر شود حمایت می‌کند

جعفری در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور اصحاب رسانه به تشریح اهداف جهاد دانشگاهی پرداخت.

رئیس دانشگاهی در خصوص فعالیت‌های جهاد گفت: «جهاد دانشگاهی با هدف توسعه علم و فناوری همگام با تمام ارگانهای کشور فعالیت می‌نماید. عمده فعالیت جهاد پرداختن به موضوعاتی است که از دید سازمان مربوطه دور مانده و نیاز به پژوهش و توسعه دارد.»

جعفری فعالیت‌های کلیدی مؤسسه‌ی رویان و فناوری هسته‌ای را از جمله موفقیت‌های قابل توجه جهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: « جهاد دانشگاهی محکوم به خلاقیت است که هدف آن پرورش هر نوع خلاقیت و به نتیجه رساندن آن است.»

جعفری تأکید کرد: « جهاد دانشگاهی از هرگونه کسب و کار و استارت آپ کوچک و بزرگ که به کارآفرینی و علم افزایی منجر شود حمایت می‌کند. در واقع مهم‌ترین برنامه جهاد توسعه‌ خلاقیت، ایجاد اشتغال، تسهیل‌گری، حمایت از جوانان و نوجوانان و کمک به به برنامه‌های دولت است.»

رئیس جهاد دانشگاهی در خصوص رشته‌های دانشگاه علمی کابردی و دوره‌های کوتاه مدت جهاد گفت: « در صورت استقبال دانشجویان، رشته‌هایی که برای دانشگاه انتخاب می‌شوند رشته‌هایی هستند که فرد می‌تواند بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی به صورت خوداشتغالی وارد بازار کار شود به شرطی که دانشجویان واقعا مطالعات کافی را در خصوص رشته تحصیلی و یادگیری حرفه مربوطه خود داشته باشند.»

جعفری در اشاره به پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی گفت: « پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی مرکز تولید علم است و از هر گونه خلاقیتی استقبال می‌کند. در این مکان، مشاوره و تسهیلات اینترنتی برای فعالیت جوانان مهیاست و طرحهایی که منجر به نتیجه شوند از طرف جهاد دانشگاهی از تسهیلات برخوردار می‌شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار