سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگوی اختصاصی با پانا :

انتخاب رشته براساس استعداد و بازار کار انجام گیرد

اهواز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: انتخاب رشته براساس استعداد، علاقه، ظرفیت و بازارکار انجام گیرد و اگر در انتخاب رشته هرکدام از این مولفه‌ها مد نظر قرار نگیرد، خسارت و آسیب زیادی به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و دولت وارد می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۴۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب رشته براساس استعداد و بازار کار انجام گیرد

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اهمیت کار مشاوران مدارس، اظهار کرد: مشاور علاوه بر هدایت تحصیلی درکاهش مشکلات رفتاری و سازشی دانش‌آموزان نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

او در خصوص اهمیت انتخاب رشته کنکور سراسری گفت: باید انتخاب رشته براساس استعداد، علاقه، ظرفیت و بازارکار انجام گیرد و اگر در انتخاب رشته هرکدام از این مولفه‌ها مد نظر قرار نگیرد، خسارت و آسیب زیادی به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و دولت وارد می‌شود.

نیسی گمراوی از آغاز به کار پایگاه تعیین رشته این ناحیه خبر داد و گفت : این پایگاه در صبح ویژه دختران و عصر ویژه پسران در محل مرکز مشاوره امام رضا (ع) واقع در جنب ورزشگاه تختی اهواز به خدمات مشاوره ای مشغول خواهد بود .

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش وپرورش تعهد بیشتری نسبت به اطلاع‌رسانی از نحوه انتخاب رشته صحیح به دانش‌آموزان وخانواده‌های آنان دارند؛ گفت: خانواده‌ها وداوطلبان با اطمینان بیشتری برای انتخاب رشته به پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش مراجعه می‌کنند.

نیسی گمراوی با بیان اینکه مسؤلیت اصلی مشاوران پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش، اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان است؛ اظهارداشت: مشاوران باید نقش و مس.ولیت خود را در قبال نحوه انتخاب رشته تحصیلی مناسب به خوبی ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار