دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای از بانوان در شیراز

شیراز(پانا) _ رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری فردی کلاهبردار در شیراز که مبلغ ۵ میلیارد ریال از بانوان کلاهبرداری کرده بود خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۴۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای از بانوان در شیراز

سرهنگ حبیب الله رجبلی اظهار کرد: در پی ارجاع چند فقره پرونده پیرامون کلاهبرداری از بانوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس فتا در بررسی‌های اولیه مطلع شدند تعدادی از بانوان که جویای کار بوده اند در فضای مجازی با یک آگهی تبلیغاتی برخورد می‌کنند که در آن وعده استخدام در شرکت‌های مهم با تضمین آینده کاری می‌دهد.

سرهنگ رجبلی ادامه داد: شهروندان به منظور تامین نیازمندی‌های زندگی شان به عنوان راننده در این شرکت‌ها شروع به کار می‌کردند و متهم با وعده استخدام و تامین انواع خدمات رفاهی، اعتماد آنان را جذب می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مشکلات شخصی و از طرفی طمع و زودباوری این افراد باعث شده است که متهم با دریافت یک وکالت کاری، اجازه انجام بسیاری از امور محضری را از قربانیان گرفته و پس از دریافت وکالت نامه، سوء استفاده کرده و برخی از اموال این افراد از جمله خودرو را بدون اطلاع آنان به فروش رسانده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه ماموران موفق شدند پس از تحقیقات فنی و تخصصی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند، ادامه داد: در این خصوص ۱۸ نفر شاکی که بیش از ۵ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری شده بود شناسایی شده اند.

سرهنگ رجبلی از شهروندان درخواست کرد که فریب تبلیغات دروغین در فضای مجازی را نخورند و مراقب باشند که افراد فرصت طلب از آنان سوء استفاده نکنند.

این مقام انتظامی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می‌توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir ارسال و یا از طریق شماره تماس ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۴ گزارش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار