انتخاب شدن ورزشکاران رزمی کار شهرری برای مسابقات لیگ دفاع شخصی استان تهران

شهرری(پانا)-داور مسابقات دفاع شخصی گفت: آمادگی کامل حضور در مسابقات باعث اعتماد به نفس و تقویت روحی وجسمی ورزشکاران خواهد شد.

کد مطلب: ۹۴۴۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب شدن ورزشکاران رزمی کار شهرری برای مسابقات لیگ دفاع شخصی استان تهران

میترا سیاهپوش داور مسابقات دفاع شخصی در این رابطه گفت: باتوجه به اهمیت ورزش رزمی برای جوانان و نوجوانان کشور باید همه تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته تا بتوانیم نوجوانان، جوانان وحتی نونهالان را به سمت وسوی ورزش بخصوص ورزشهای رزمی هدایت و جذب کنیم وبستر مناسب را برای آنها را مهیا کنیم زیرا این حرکت باعث خواهد شد از انحرافات اجتماعی و اخلاقی ، روانی در امان باشند و با جسم و روان سالم دراجتماع فعالیت کنند و زندگی سالمی داشته باشند.

او در ادامه با اشاره به اینکه ورزشکاران شهرری با آمادگی کامل در مسابقات شرکت خواهند کرد،افزود:هنرجویان با آمادگی کامل درمسابقات حاضر خواهند شد و زیرا باعث اعتماد به نفس و تقویت روحی وجسمی آنان خواهد شد.

اوتاکید کرد: برای آینده کشور باید افرادی سالم و قوی و قدرتمند تحویل جامعه دهیم و خانواده‌ها را تشویق کنیم تا فرزندان خود را در رشته‌های ورزشی ثبت نام کنند تا اوقات فراغت آنان صرف ورزش شود و از انحرافات اخلاقی و اجتماعی نظیر اعتیاد در امان باشند.

سیاهپوش عنوان کرد: من بیشتر عمر خود را صرف تربیت نوجوانان و جوانان در ورزش های رزمی کرده ام و آرزو دارم همه دختران و پسران کشورم جسم سالم و اخلاقی ورزشکارانه داشته باشند.

/خبرنگار : شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار