بازدیدرییس سازمان دانش آموزی آبادان ازتولیدی های پوشاک مدارس

آبادان(پانا)- رییس سازمان دانش آموزی آبادان در راستای نظارت و ساماندهی اجرای طرح پوشاک مدارس از کارگاههای تولیدی این شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۴۴۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدرییس سازمان دانش آموزی آبادان ازتولیدی های پوشاک مدارس

خانم قیم مسئول سازمان دانش آموزی آبادان از بازدید و بررسی وضعیت تولیدی های پوشاک مدارس آبادان با هدف نظارت بر عرضه لباس فرم مدارس وکنترل کیفیت و قیمت خبر داد.

او افزود: بیش از ۳۰تولیدی از سوی اتحادیه صنف خیاطان و پوشاک و سازمان صنعت،معدن و تجارت آبادان برای این طرح معرفی شدند که با حضور بازرسان دستگاه‌های متولی و نمایندگان سازمان صنعت و معدن و اتحادیه پوشاک از آنان بازدید بعمل آمد.

او ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۵ تولیدی در سامانه پوشاک عضو شده‌اند و سهمیه‌های تولید خود را دریافت و درحال آماده‌سازی پوشاک هستند و از پانزدهم مردادماه شروع به تحویل لباس می‌کنند.

مسئول سازمان دانش آموزی آبادان یاداورشد :نرخ گذاری در موضوع پوشاک مدارس باتوجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از رونق تولید نرخ مصوب شده از سوی سازمان صنعت ومعدن و با تایید اتحادیه پوشاک به مدیریت‌آموزش و پرورش آبادان ابلاغ شده است.

قیم افزود:برای دانش‌آموزان مدارس محروم و غیر برخوردار ضمن هماهنگی با تولیدی طرف قرارداد، لباس با قیمت کمتر در اختیار آنان قرار می‌گیرد که بسیاری از تولیدی‌ها با هماهنگی مدیران نسبت به این کار اقدام کرده‌اند تا لباس مدرسه برای مناطق محروم به‌صورت رایگان یا با نرخ پایین‌تر فراهم شود.
او تاکید کرد: اگر خانواده‌ها درباره فرم و رنگ لباس اعتراضی دارند، اعتراض خود را به سازمان دانش آموزی و یا مدیران مدارس اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار