معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری: مسابقات فرهنگی و هنری باعث رشد و شکوفایی استعداد دانش آموزان می شود

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: مسابقات فرهنگی و هنری مهمترین بستر برای شناسایی رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه های فرهنگی و هنری به حساب می آید .

کد مطلب: ۹۴۴۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی  آموزش و پرورش ناحیه یک ری: مسابقات فرهنگی و هنری باعث رشد و شکوفایی استعداد دانش آموزان می شود

رحمت الله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه اظهار داشت: مهمترین عامل موفقیت در تربیت روش‌های تربیتی است که یکی از بخش های اقتدار آفرین ایران در عرصه فرهنگ و هنر است که می تواند با افتخارات و ظرفیت های خود شود و دامنه نفوذ ایران در جهان را افزایش دهد و مرکز تولید نرم افزارهای فرهنگی و هنری با تاثیرات خوب اجتماعی باشد.

او در ادامه افزود: فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در آموزش و پرورش می تواند اثرات ارزشمندی در ایجاد روحیه شادی و نشاط در جامعه داشته باشد و بدون شک وجود نگاه تمدن ساز و امیدبخشی که فعالیت‌های فرهنگی و هنری ، مورد توجه نظام آموزش و پرورش کشور است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: مسابقات فرهنگی و هنری مهمترین بستر برای شناسایی رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است که به آنها کمک می کند تا بتوانند استعدادهای خود را بشناسند و در آن شکوفا شوند و زمینه پیشرفت خود را فراهم کنند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار