نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران

لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران به شورا ارسال نشده است

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تأکید کرد که شهرداری تهران لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی _ کاربردی را به شورا ارسال نکرده است.

کد مطلب: ۹۴۴۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران به شورا ارسال نشده است

سید حسن رسولی در تذکر پیش از دستور یکصدو پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر، گفت: طرح ساماندهی مراکز آموزش علمی - کاربردی شهرداری تهران، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات وابسته در 15 اردیبهشت ماه امسال در صحن شورای شهر به تصویب رسید. بر اساس این طرح شهرداری تهران موظف شده برای ساماندهی موسسه و مراکز آموزشی علمی - کاربردی خود از ۹ مرکز به ۴ مرکز اقدام کند.

وی ادامه داد: مطابق بند الف ماده واحده این طرح، در راستای کمک به اجرای بهتر ماموریت‌های ذاتی شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، مراکز آموزشی علمی - کاربردی در حوزه‌های ایمنی و آتش‌نشانی، حمل ونقل و ترافیک، فن‌آوری، نوسازی و شهر هوشمند و فرهنگی و اجتماعی که تداوم فعالیت آنان مورد نیاز است، حداکثر در چهار مرکز به فعالیت خود ادامه دهد و شهرداری تهران فهرست رشته‌های هر یک از مراکز آموزشی چهارگانه را جهت تصویب شورای شهر تهران ارائه کند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: در جلسه کمیته منابع انسانی و تشکیلات که اول تیرماه امسال برگزار شد، کد رشته‌های تحصیلی موسسات علمی - کاربردی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد سرپرست موسسه آموزش عالی علمی - کاربردی شهرداری تهران، جلساتی با کمیسیون‌های مرتبط با حوزه‌های تعیین شده داشته باشند تا رشته‌های تحصیلی تعیین و تکلیف و نهایی شود.

رسولی تاکید کرد: با توجه به اینکه تا آغاز سال تحصیلی ۹۸_۹۹ حدود یک و ماه نیم باقی مانده است، لازم است در اسرع وقت برای ارائه لایحه مربوطه به تعیین فهرست رشته‌های هر یک از مراکز آموزشی چهارگانه سریع‌تر به شورای شهر برای تصویب ارسال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار