پیش اردوی ملی پیشتازان دختر خراسان شمالی برگزارشد

بجنورد (پانا) -اردوی دو روزه استانی پیشتازان دختر استان خراسان شمالی به منظور توانمندسازی دانش آموزان پیشتاز جهت حضور در اردوی ملی با حضور پرشور دانش آموزان و مربیان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۴۴۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پیش اردوی  ملی پیشتازان دختر خراسان شمالی برگزارشد

مجید مصباح مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: با هدف آموزش و انتخاب تیم های برتر شهرستانی و حضور هر چه قویتر دانش آموزان در اردوی ملی که در اواسط مرداد ماه سال جاری در تهران ونیشابور برگزار می شود، پیش اردوی ملی دختران از تاریخ12الی 13مرداد در اردوگاه شهید چمران بش قارداش برگزار شد.

مصباح افزود :تربیت و سازندگی، سازگاری اجتماعی، نشاط و تفریح و یافتن توانایی و دانایی را از جمله اهداف برگزاری اردوهای دانش‌آموزی برشمرد و ادامه داد: «همان‌طور که می‌دانیم، در سند تحول بنیادین به «پرورش و تربیت» در کنار «آموزش» اهمیت فراوان داده شده، سازمان دانش‌آموزی که خود یکی از نهادهای تربیتی در نظام آموزش و پرورش است، در این امر همواره پیش‌رو بوده و هر ساله اردوهای ویژه‌ای با برنامه‌ریزی و مقررات خاص و البته با جذابیت و نشاط برگزار می‌کند.»

وی گفت: تیم های منتخب شهرستان های استان با شرکت در کارگاه های امداد ونجات، نقشه خوانی، ساخت پروژه و... به رقابت پرداختند که در پایان تیم های منتخب جهت شرکت در اردوی ملی انتخاب شدند.ا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار