رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان: شورای هماهنگی، تریبون اعلام مواضع ملت و نظام به جهان

بیرجند(پانا)- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه این نهاد، تریبون اعلام مواضع ملت و نظام به جهان می باشد گفت: در سال گذشته حدود 5 هزار برنامه در سطح استان برگزار شده است.

کد مطلب: ۹۴۳۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان: شورای هماهنگی، تریبون اعلام مواضع ملت و نظام به جهان

حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک ایام ذی الحجه و 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، متولی برگزاری و هماهنگی مراسمات انقلابی، مذهبی و ملی می باشد.

حجت الاسلام ملایی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، نهادی مردمی می باشد که این امر باعث می شود ، مردم پاسخ های دندان شکنی به توطئه های دشمنان بدهند و این بهترین نوع پاسخگویی به دشمنان می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از با سابقه ترین نهادهای انقلابی می باشد.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های انقلابی و ملی و مذهبی را به عهده دارد و می بایست زمینه حضور مردم در برنامه های مختلف را فراهم کند.

حجت الاسلام ملایی با اشاره به اینکه این نهاد، تریبون اعلام مواضع ملت و نظام به جهان می باشد گفت: در سال گذشته حدود 5 هزار برنامه در سطح استان برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در تمام شهرستان های استان ، دفتر شورا موجود می باشد و این نهاد، به معنی واقعی یک شورا می باشد که با هماهنگ کردن ادارات مختلف در برنامه ها، زمینه هرچه بهتر برگزار شدن آنها را فراهم میکند.

وی در پایان گفت:در مراسمات مختلف تعداد مکانهایی برگزاری در استان متفاوت می باشد اما به طور متوسط برنامه ها در حدود 100 نقطه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار