تسلیت سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش به دلیل فوت 3 فرهنگی در رامسر

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش با صدور پیامی حادثه غرق شدن سه تن از فرهنگیان درحاشیه مسابقات ورزشی مرحله کشوری دانش آموزان در اردوگاه رامسر را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۹۴۳۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تسلیت سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش به دلیل فوت 3 فرهنگی در رامسر

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، در پی حادثه غرق شدن سه همکار فرهنگی که به عنوان سرپرست تیم های ورزشی دختران در مسابقات مرحله کشوری دانش آموزان در اردوگاه رامسر، حضور داشتند، سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش در پیام تسلیتی این حادثه را به خانواده‌های محترم معزا، جامعه فرهیخته فرهنگیان، به‌ویژه همکاران گرامی آن سه استان تسلیت و تعزیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

حادثه غم‌انگیز غرق شدن سه معلم عزیز وگرانقدر از استان‌های قزوین، خراسان شمالی و همدان در مسابقات مرحله کشوری دانش آموزان در شهرستان رامسر، داغی جانسوز بر دل و آهی جانگداز برنهاد همگان به‌ویژه خانواده بزرگ فرهنگیان کشور نهاد.

اینجانب درنهایت تأثر و تألم خاطر، غمگنانه درگذشت این سه معلم فقید را به خانواده‌های محترم معزا، جامعه فرهیخته فرهنگیان، به‌ویژه همکاران گرامی آن سه استان تسلیت و تعزیت گفته، از درگاه خداوند غفار برای آن عزیزان سفرکرده غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار