تیم های ورزشی دانش آموزان شهرستان دشتستان به مسابقات کشوری اعزام شدند

بوشهر(پانا)_ آئین بدرقه تیم های ورزشی دانش آموزی شهرستان دشتستان اعزامی به مسابقات کشوری برگزار شد .

کد مطلب: ۹۴۳۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تیم های ورزشی دانش آموزان شهرستان دشتستان  به مسابقات کشوری اعزام شدند

مدیر آموزش و پرورش دشتستان در آئین بدرقه تیم های ورزشی دانش آموزی شهرستان دشتستان اعزامی به مسابقات کشوری منش پهلوانی را سیره بزرگان دانست و گفت : پهلوانانی که یاد و نامشان در خاطره ها مانده است بیشتر بخاطر خصلت کوچک نفسی و ارادتی بود که به مردم داشتند .
سیدحسن لواسانی فرد خاطرنشان کرد : شما دانش آموزان در مسابقات کشوری باید اصول اخلاقی در مسابقات راسرلوحه خود قرار داده و نماینده شایسته ای برای استان و شهرستان باشید .
وی گفت : آن چیزی که مهمتر از کسب عنوان در مسابقات به یادگار می ماند رعایت اصول اخلاقی و جوانمردی می باشد و در سایه این اصول می توان به موفقیت های بیشتر هم دست پیدا کرد .
سیدحسن لواسانی فرد با قدردانی از زحمات همه مربیان و سرپرستان در موفقیت های کسب شده افزود : علاوه بر تلاش و زحمات همه شما و مربیان و سرپرستان قطعاً دعای خیر والدین نیز همراه شما بوده و خواهد بود .
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز خاطرنشان کرد : از ۲۰ دوره رشته های ورزشی در مسابقات کشوری استان بوشهر با ۱۴ رشته تیم ورزشی در این مسابقات شرکت نموده است .
منوچهر هوشیار گفت : سابقه حضور استان بوشهر در مسابقات قهرمانی کشور بسیار طولانی است و از این حیث دیگر استان ها نگاه ویژه ای به تیم های استان بوشهر دارند .
وی افزود : علیرغم مشکلات موجود تمام تلاش خود را برای اعزام دانش آموزان به مسابقات کشوری به کار گرفتیم لذا حضور دختران و پسران در این سطح از مسابقات نشانه در اولویت قرار داشتن ورزش دانش آموزی است .
معاون پرورشی و تربیت بدنی دشتستان با اشاره موفقیت های دانش آموزان دشتستان در مسابقات ورزش دانش آموزی کشور گفت : در سال گذشته تیم فوتسال شهرستان در این مسابقات توانست مقام دوم کشور را کسب نماید .
حبیب اله بوستانی گفت : برای موفقیت های تیم های ورزشی در رده های جوانان و بزرگسالان باید به ورزش دانش آموزی توجه ویژه شود .
وی گفت : علاوه بر تجلیل مقام آوران در رشته مختلف ، باید مقام آوران ورزشی نیز مدنظر قرار گیرد و کسانی که در رشته های مختلف ورزشی در سطوح استان و کشور مقام کسب نموده اند تجلیل شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار