امام جمعه فیروزکوه: کمترین آسیب به کشور ایران برابر با نابودی اسرائیل است

فیروزکوه(پانا)-امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: بیانیه گام دوم برقراری عدل و مبارزه با فساد است و در مملکت اسلامی اختلاس و گرانی و حقوق های نجومی معنایی ندارد .

کد مطلب: ۹۴۳۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه فیروزکوه: کمترین آسیب به کشور ایران برابر با نابودی اسرائیل است

حجت الاسلام امیری اجمند امام جمعه فیروزکوه در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: کسب تقوا مورد توجه حضرات معصومین و حضرت حق می باشد، برای اینکه زندگی مشترک تداوم داشته باشد زن و مرد به دوستی و احترام متقابل نیاز دارندو اگر امروزه ما شاهد طلاق و جدایی میان زن و مرد هستیم به دلیل این است که همدیگر را درک نمی کنند و به یکدیگر محبت کنند.

اودر ادامه با اشاره به شهادت امام محمد تقی(ع) بیان کرد: همه ما انسانها بار تکلیف به گردن داریم و باید احساس مسئولیت کنیم، اصلاً عبارت به من ربطی ندارد در عالم اسلام نداریم و همه در قِبال یکدیگر مسئول هستیم ودر شهادت ائمه اطهار(ع) وظیفه ما خطیرتر خواهد بود.

او افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدیمی ترین نهاد پس از انقلاب اسلامی است که امام امت این نهاد را تاسیس کرد، هر حادثه بسیار مهمی مانند ایام فتنه(نهم دی و...) این نهاد توانستند مقامهای ارشد نظام را مجاب کنند که این کار انجام شود یا خیر.

حجت الاسلام امیری ارجمند با اشاره به سالگرد ازدواج حضرت فاطمه(س) و امام علی(ع) خاطر نشان کرد: مردم باید امر خیر خود را در چنین تاریخ‌هایی برگزار کنند تا برکت به دنبال خود داشته باشد، ساده زیستی سبک زندگی ائمه اطهار(ع) بوده است، اگر خانواده‌ها اهل قناعت باشند و با همین کمترین امکانات به دنبال ازدواج بروند مشکلات برطرف می شود، اگر ما انتظاراتمان را کم کنیم و ازدواج‌های آسان شکل گیرد باعث می شود که وضعیت مملکت ما بهتر خواهد شد.

این مقام مسئول درباره برکات مقاومت در برابر دشمنان بیان داشت: هر زمان مقاومت بالاتر رفت دشمنان عقب نشینی کردند اما هر زمان مقاومت کم شد دشمن پیش رفت، امروز ورق برگشته و کشور های عربی از حمایت آمریکا و عربستان جدا می شوند، زمانی که ایران پهپاد گران قیمت آمریکا را در آسمان هدف گرفت و همچنین نفتکش انگلیس را توقیف کردیم باعث شد که این کشورها کوتاه بیایند.

او اذعان داشت:بیانیه گام دوم برقراری عدل و مبارزه با فساد است و در مملکت اسلامی اختلاس و گرانی و حقوق‌های نجومی معنایی ندارد و اینها رنگ انقلاب را کم رنگ کرد که به جای رویشها ریزش‌هایی داشتیم.

او اذعان داشت: جریان نژاد پرستی فقط از آمریکا بر نمی خیزد، باید بدانیم کسانی که دو تابعیتی هستند مسائل کلیدی مملکت را به دستشان ندهیم تا اگر مدتی در این مملکت بودند و بعداً به کشور های دیگر رفتند نتوانند اسرار کشورمان را در کشور های دیگر افشا کنند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار