استاندار خراسان جنوبی:15تن مواد مخدر از ابتدای سال 98 در استان کشف شد

بیرجند(پانا)_ استاندار خراسان جنوبی از کشف 15 تن انواع مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشته است. 

کد مطلب: ۹۴۳۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خراسان جنوبی:15تن مواد مخدر از ابتدای سال 98 در استان کشف شد

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت:در استان خراسان جنوبی، با توجه به آمادگی نیروی انتظامی و سایر نیرو های عمل کننده در استان اشراف بسیار خوبی را شاهد هستیم.

وی افزود: با توجه به آمادگی و هوشیاری عزیزان نیروی انتظامی، از ابتدای سال بیش از 15 تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه 20 درصد افزایش در حوزه‌ی کشفیات داشتیم.

وی بیان کرد: در هفته گذشته بیش از 2 تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان کشف شده است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: مهمترین محموله‌ی کشفی که با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی خراسان رضوی در شهرستان طبس صورت گرفت که طی این عملیات 1375 کیلوگرم مرفین کشف شد که از استان های جنوب شرقی قصد عبور داشتند.

معتمدیان بیان کرد: این محموله که به مراجع قصایی فرستاده شده، قصد خروج از مرز های غربی کشور و انتقال به شمال غرب کشور را داشتند.

وی افزود: با توجه به مرز های طولانی که در استان ما وجود دارد و با توجه به هماهنگی که بین نیروی های عملیاتی استان هست، خوشبختانه ما کمترین ورود مواد مخدر از مرز های استان خراسان جنوبی است.

استاندار خراسان جنوبی اظهارداشت: عمده مواد مخدری که به عنوان کشفیات که دراستان مطرح است، موادی است که از سایر استان های جنوبی شرقی و مرز های افغانستان وارد میشوند.

معتمدیان گفت: با توجه به اینکه استان ما در مسیر دو کوریدور اصلی کشور یعنی کوریدور شرقی و کویری قرار دارد، با عنایت و حضور مقتدرانه نیروی انتظامی استان و اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی که در این زمینه دارند، خوشبختانه این اقدامات به شیوه‌ی مناسبی صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار