مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

دانش آموزان منتخب قرآنی سفیران شایسته حوزه قرآن، عترت و نماز در جامعه می باشند

مشهد (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر سراسر کشور در بخش آوایی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد دانش آموزان منتخب قرآنی را سفیران شایسته حوزه قرآن، عترت و نماز در جامعه دانست.

کد مطلب: ۹۴۳۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان منتخب قرآنی سفیران شایسته حوزه قرآن، عترت و نماز در جامعه می باشند

محمدرضا مسیب زاده مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: دانش آموزان قرآنی رویش های انقلاب اسلامی اند و خدا را شاکر هستیم که در گام دوم انقلاب در فضای معطر قرآن، عترت و نماز قرار داریم و شما دانش آموزان منتخب قرآنی نماینده بیش از هفت میلیون و 500 هزار دانش آموز سراسر کشور هستید که در مرحله کشوری این مسابقات حاضر شده اید.

وی خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات افزود: اگر شما دانش آموزان قرآنی قدر خود را بدانید یقینا در آینده متخصصین متعهد امر فعالیت های قرآن، عترت و نماز خواهید شد و از شما می خواهیم در کنار فعالیت های قرآنی، سفیران قرآن، عترت و نماز در جامعه باشید و برنامه ها و فعالیت های قرآنی را نشر دهید.

مسیب زاده تصریح کرد: براساس سند تحول بنیادین دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال پرورش دانش آموزان تمام ساحتی می باشد تا بتوانند در تمام عرصه ها بدرخشند و دانش آموزان قرآنی باید تمام ساحتی بوده و در تمامی زمینه ها از جمله مسائل دینی، ورزشی، هنری، زیستی، آموزشی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی سرآمد باشند.

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پایان تاکید کرد: شما دانش آموزان قرآنی که سفیران شایسته حوزه قرآن، عترت و نماز هستید برای مملکت و مسئولین بسیار مهم می باشید و ما وظیفه داریم در جهت ارتقاء کمی و کیفی این مسابقات تلاش و همت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار