دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی : دقت گزینشگران زمینه ساز ارتقای کیفی امور

بیرجند(پانا) ـ دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دقت نظر جامع گزینشگران در فعالیت‌های تخصصی گزینش و جذب منابع انسانی کارآمد در آموزش و پرورش، زمینه ساز ارتقای کیفی امور می شود.

کد مطلب: ۹۴۳۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی : دقت گزینشگران زمینه ساز ارتقای کیفی امور

حجت الاسلام مصطفی ناصری دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود:صبح امروز در جمع گزینشگران آموزش و پرورش استان بر انجام شایسته تکالیف گزینش‌گران در بررسی‌ صلاحیت‌های اخلاقی، سیاسی و اعتقادی افراد تاکید کرد و ابراز داشت: شناخت وظیفه،از عمل به آن سخت تر است.

او؛ با بیان این که هیچ نیرویی بدون تایید گزینش نمی‌تواند وارد دستگاه تعلیم‌وتربیت شود، تصریح کرد: باید تکلیف خود درباره صلاحیت ‌های اخلاقی، سیاسی و اعتقادی را به نحو شایسته انجام دهیم، در انجام تحقیق، مصاحبه و ارزیابی پرونده‌ها باید بر تکلیف خود بر مبنای قانون عمل کنیم و با رعایت انصاف و عدالت به وظیفه خود عمل کنیم.

دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با بیان این که 37 سال است که هسته گزینش در خدمت نظام تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی است، خطاب به گزینشگران خراسان جنوبی اظهار کرد: همسویی و همفکری بین گزینشگران خراسان جنوبی نعمتی است که باید به نیکی قدر آن را دانست چرا که یدا... مع الجماعه.

او با اشاره به عملکرد مثبت گزینش در جذب دانشجویان تربیت معلم، ماده 28 و نیروی انسانی مدارس غیر دولتی، ادامه داد: در اجرای گزینش قانون را به دقت اجرا کنید چرا که در انجام مراحل گزینش، قانون مقدم بوده و حرف اول را می زند.

حجت الاسلام ناصری، اتحاد را اولین قدم در مسیر پر فراز و نشیب گزینش دانست و افزود: بارها بیان شده از شما حرکت، از خدا برکت، لذا پویایی، تحرک و حرکت رو به جلو لازمه موفقیت و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت های گزینش به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار