احداث آرامستان جدید شهرملارد درمنطقه اخترآباد

ملارد(پانا)-شهردار ملاردگفت: مشکلات شهر ملارد در حوزه های مختلف گسترده است وشهروندان میتواننددراین راستا با حضور فعال و مشارکت خود و همچنین انتخاب نماینده برای پیگیری درخواستها به شهرداری کمک کنند.

کد مطلب: ۹۴۳۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
احداث آرامستان جدید شهرملارد درمنطقه اخترآباد

سیدحسین موسوی شهردار ملاردسنددار شدن املاک شهر ملارد را از ضروریات برشمرد و افزود: امروز شهروندان ملارد به سبب قولنامه ای بودن املاک از بسیاری امتیازها محروم هستند و اگر مسئولان محلی و استانی این موضوع را پیگیری کنند و مردم بتوانند به سهولت اسناد خود را دریافت کنند نقش ارزنده ای در تحول و توسعه شهر ملارد خواهند داشت.

اواز طرح احداث کارخانه آسفالت درشهر ملارد نیز خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه بحث مصرف آسفالت در مدیریت شهری برای ارائه خدمات به شهروندان بیشترین کاربرد را دارد و از آنجایی که خرید این محصول برای شهرداری مقرون به صرفه نیست در تلاش هستیم که با هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر طرح احداث کارخانه آسفالت را در این شهر اجرایی کنیم.

موسوی در رابطه با توسعه آرامستان شهر ملارد گفت: آرامستان کنونی شهر ملارد ظرفیت و گنجایش برای توسعه را ندارد که درهمین راستا زمینی در اختر آباد برای احداث آرامستان در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات نیز یکی از خواسته‌های مردم است که این موضوع نیز مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم با همدلی وهمکاری خوب شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین استان و محلی نقش و وظایف خود را در حد امکان و برای رضایتمندی شهروندان به کار ببندیم.

/خبرنگار:سیده زهرا صمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار