دادستان شهرستان بهارستان:جوانان سرمایه های نظام اسلامی هستند

بهارستان(پانا)-مشاور رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت بر شورای استان تهران و عضو شورای جوانان فرمانداری بهارستان با دادستان شهرستان دیدار کرد.

کد مطلب: ۹۴۳۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دادستان شهرستان بهارستان:جوانان سرمایه های نظام اسلامی هستند

در این دیدار ابوترابی مشاور رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت بر شورای استان تهران و عضو شورای جوانان فرمانداری بهارستان افزود: مردم شهرستان بهارستان بسیار مردمان خوبی هستند و به خاطر سهل انگاریهای عده ای قلیل دچار مشکلات میشوند و به شما مراجعه میکنند.

او در ادامه افزود:جای خوشحالی است که شما به عنوان دادستان شهرستان با روی باز از مردم استقبال میکنید و پای درد و دل آنان مینشینید و این کار همان آرمان و هدف است که انقلاب اسلامی ما دنبال آن بوده، یعنی مردم سالاری دینی که بارها توسط امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سفارش شده است.

او در ادامه بیان کرد: جوانان شهرستان آمادگی این را دارند که با دادستانی و دادگستری همکاری لازم، جهت پیشگیری از وقوع جرم را داشته باشند و در موضوعات این چنینی یاور قوه قضاییه باشند .

ابوترابی گفت: جا دارد از زحمات و برخورد قاطع شما، فرماندار شهرستان و شهردارنسیم شهر در مبحث ساخت و سازهای غیر مجاز تشکر کنم که واقعا دغدغه اصلی مردم بوده و هست.

صادقی دادستان شهرستان بهارستان نیز در این دیدار اظهارداشت: تمام سعی و تلاش من و همکارانم این است که کار مردم زمین نماند و به سرعت انجام بگیردو درباره ساخت و سازهای غیرمجاز باید گفت،کارهای خوبی با همکاری شهرداریها و فرمانداری انجام شده وسعی ما بر این است که این مشکل را به حداقل برسانیم.

صادقی اذعان داشت: جوانان سرمایه‌های نظام اسلامی هستند و حتما از ظرفیت‌های شما عزیزان در دادستانی استفاده خواهیم کرد.

/خبرنگار : زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار