گردهمایی تیم‌های تولید وب‌سری‌های کودک

تهران (پانا) - صاحبان ایده و تیم‌های تولید وب‌سری‌های کودک به مناسبت اجرایی شدن ۲۵ پروژه کودکآنلاین گردهم آمدند.

کد مطلب: ۹۴۳۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی تیم‌های تولید وب‌سری‌های کودک

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودک‌آنلاین، اعضای تیم‌های تولید و صاحبان ایده ۲۵ وب‌سری کودک‌آنلاین پس از سه ماه برگزاری جلسات نفر به نفر و تولید، این بار پس از تولید آثار گردهم آمدند و کیکی را به یادگار بریدند.

در این گردهمایی که با حضور سیدجمال هادیان (دبیر جشنواره کودک‌آنلاین)، وحید یزدانیان (رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات)، محمد ابوالحسنی (مسئول شتاب‌دهنده محتوای کودک) و سایر دست‌اندرکاران پروژه‌ها و صاحبان‌ایده‌ برگزار شد، «بهرام عظیمی» به عنوان منتور در این گردهمایی توضیحاتی از روند کنونی جشنواره ارائه کرد.

به گفته او در حال حاضر ۲۵ پروژه به مرحله اجرا رسیده اند و بررسی‌های نهایی روی کیفیت این آثار انجام خواهد شد.

در این جلسه برنامه حضور و ارائه وب‌سری‌های کودک تولید شده در شتاب‌دهنده محتوای کودک در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

در این گردهمایی وحید یزدانیان رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز شرکت داشت. او پس از مشاهده روند برگزاری جشنواره گفت: خوشحالم که مجموعه‌ای فعال، پویا و پرنشاط در این ساختمان شکل گرفته است. امروز دولت فضاهایی این چنینی بسیاری دارد که می‌تواند در اختیار شتاب‌دهنده‌ها بگذارد.

یزدانیان در ادامه در خصوص تفاوت بازار ای‌سی‌تی با دیگر بازارها توضیحاتی ارائه کرد و از شرکت‌کنندگان خواست تا متوجه عظمت بزرگی این بازار باشند.

پس از بریدن کیکی که به مناسبت اجرایی شدن ۲۵ ایده تدارک دیده شده بود، گروه‌ها به بحث و تبادل‌نظر درخصوص بخش‌های مختلف پروژه‌ها پرداختند و پیشنهاداتی برای ادامه پروژه‌ها به یکدیگر ارائه کردند.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودکآنلاین به دبیری سیدجمال هادیان در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار