امام جمعه اندیمشک در نشست خبری عنوان کرد:

رسانه ها با نقد سازنده و ارائه پیشنهاد مسیر توسعه را فراهم کنند

اندیمشک (پانا) - امام جمعه اندیمشک اخلاق سیاسی را یک نیاز مهم برای شهرستان عنوان کرد و گفت: رسانه ها با نقد سازنده و ارائه پیشنهاد مسیر رفع محرومیت و توسعه شهرستان را فراهم کنند.

کد مطلب: ۹۴۳۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
رسانه ها با نقد سازنده و ارائه پیشنهاد مسیر توسعه را فراهم کنند

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری،در نشست خبری با اصحاب رسانه، اخلاق سیاسی را یک نیاز مهم برای اندیمشک عنوان کرد و گفت: رسانه ها به جای ترویج بی احترامی، با نقد سازنده و ارائه پیشنهاد مسیر رفع محرومیت و توسعه شهرستان را فراهم کنند.

او اشاره به اهمیت طرح انتقاد توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه، انتقاد را لازمه پیشرفت یک شهر دانست و اظهار کرد: انتقاد با بی اخلاقی و توهین تفاوت دارد، نباید به جای طرح انتقاد، در زندگی خصوصی افراد دخالت و توهین را در جامعه ترویج کنیم و باعث هتک حرمت افراد شویم.

امام جمعه اندیمشک، تصریح کرد: مشکلات شهروندان و شهرستان باید مطرح و به اطلاع مسئولان برسد و مسئولان نیز باید برای توسعه شهرستان و تامین نیازهای شهروندان تلاش و برنامه ریزی کنند.

اوبا اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری، ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک است از این رو داوطلبان و حامیان آنها و همچنین فعالان سیاسی و رسانه ای شهرستان باید نسبت به رعایت اخلاق سیاسی توجه کنند.

حجت الاسلام حسینی نوری، در بخش دیگری از سخنان خود، تاکید کرد: از تمام ظرفیت های قانونی خود برای توسعه شهرستان و حفظ وحدت میان مردم و مسئولان استفاده می کنم.

او به چهلمین سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: نماز جمعه فرصتی برای بیان نیازهای جامعه است که می تواند رابطه میان مسئولین و مردم را قوی کند.

امام جمعه اندیمشک، با بیان اینکه تریبون نماز جمعه، باید تریبون نظام اسلامی باشد، خاطر نشان کرد: تریبون نماز جمعه را دشمن دولت قرار نمی دهیم.

او در پایان نقش ستاد نماز جمعه را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: ستاد نماز جمعه پل ارتباطی میان اقشار مختلف جامعه و امام جمعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار