رشد 49 درصدی صدقات در استان  فارس

شیراز(پانا)_مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از رشد 49 درصدی پرداخت صدقه در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۳۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رشد 49 درصدی صدقات در استان  فارس

محمد بذرافشان، با اشاره به کمک‌های ‏شایان توجه مردم و نیکوکاران به نیازمندان تحت حمایت این نهاد، گفت: ‏در 4 ماهه ابتدایی امسال پرداخت صدقات 49 درصد رشد داشته‌است.

او با بیان اینکه مردم نیکوکار استان فارس در این مدت 93 میلیارد و 746 میلیون ریال به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند،خاطر نشان کرد: در 4 ماهه ابتدایی سال گذشته مردم نیکوکار فارس 63 میلیارد و 38 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‌بودند که در مدت مشابه امسال شاهد رشد قابل توجهی بودیم.

او در ادامه افزود: در تیرماه امسال 126 درصد تحقق برنامه و در 4 ماهه ابتدایی سال نیز 122 درصد تحقق برنامه را در جمع‌آوری صدقات شاهد بودیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس اظهار اضافه کرد: شهرستان گویم از لحاظ رشد پرداخت صدقات و منطقه 5 شیراز از لحاظ حجم درآمد صدقات در 4 ماهه ابتدایی امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رتبه اول را در استان به خود اختصاص دادند.


بذرافشان با اشاره به میزان جمع آوری صدقات و افزایش آن نسبت به سال گذشته،گفت:این میزان رشد، نشان دهنده افزایش اعتماد مردم به این نهاد است ، که با وجود داشتن مشکلات معیشتی و اقتصادی ، همچنان صدقه را به عنوان سنتی حسنه در زندگی خود پذیرفته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار