برگزاری جلسه هماهنگی انتخابات اسفند98در شهرستان ملارد

ملارد(پانا) - پنجمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ملاردبه ریاست فرماندارشهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد .

کد مطلب: ۹۴۲۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی  انتخابات اسفند98در شهرستان ملارد

در این جلسه، توجه به شعار وزارت کشور با مضمون انتخابات ۹۸، گام دوم انقلاب، قانونمندی، بی طرفی و انسجام ملی، تلاش برای ایجاد انگیزه و جلب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای با ایده‌های نو و خلاقانه و برگزاری نشست با گروههای سیاسی، اتحادیه‌های صنفی و قومیت های مختلف ساکن در شهرستان ازجمله مواردی بود که مطرح و مورد همفکری قرار گرفت.

همچنین گزارشی از آخرین وضعیت صندوقها، تعداد رای اولی‌ها، ملزومات، هزینه‌ها و پیش بینی‌های صورت گرفته به ویژه در بخشهای پشتیبانی، تبلیغاتی و فناوری اطلاعات ارائه گردید.

بازخوانی قوانین مربوط به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بهمراه آخرین تغییرات و اصلاحات از بخشهای دیگر این جلسه بود که با هدف آشنائی حاضرین با قوانین و دستورالعمل‌های موجود بررسی شد.

در این جلسه هر کدام از اعضاء پیرامون اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای مصوبات جلسه قبل به ارائه گزارش پرداخته و پیشنهادات خود برای برگزاری هرچه باشکوه تر و پرشورتر انتخابات در اسفندماه سال جاری ارائه نمودند .

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار