مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی: تعامل، اعتدال و پرهیز از کار حاشیه ای سرلوحه پروژه مهر باشد

تبریز ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی رویکرد مجموعه را تعاملی ، اعتدال گرایی و پرهیز از کار حاشیه ای برشمرد و گفت: اقدامات پروژه مهر باهدف بازگشایی مطلوب مدارس در اول مهر برنامه ریزی شود.

کد مطلب: ۹۴۲۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی: تعامل، اعتدال و پرهیز از کار حاشیه ای سرلوحه پروژه مهر باشد

جعفر پاشایی که هدف از گردهمایی مشترک معاونین اموزش ابتدایی و متوسطه استان را گره گشایی، تقویت نقاط قوت، رفع نقاط ضعف و افزایش همگرایی و همسویی در اجرای برنامه ها عنوان کرد، افزود:« در شاخص ها ی مختلف آموزشی ازقبیل ثبت نام ، هدایت تحصیلی ، نتایج امتحانات و نتایج کنکور و پژوهشسرا ها ارتقاء چشمگیری در طول چندسال گذشته داشته ایم».

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه روش های قدیمی پاسخگو نبوده بر استفاده از روش ها ی جدید تاکید کرد و یادآور شد: « حل مساله و پرهیز از احاله مشکل به دیگری رسالت اصلی مجموعه است».

وی گفت: « در تصمیم گیری و اجرای برنامه ها بایستی اقتدار، مشارکت جویی، محبت و اقتضائات بومی را سرلوحه کار قراردهیم».

پاشایی رویکرد مجموعه را تعاملی به جای تقابلی، اعتدال گرایی و پرهیز از کار حاشیه ای برشمرد و افزود: «اصلاح و تغییر در تصمیم گیری و اجرای برنامه ها سرلوحه کار بوده و اصلاح بایستی عقلایی، بابرنامه، تدریجی، با تدبر و با صبر و حوصله صورت گیرد».

وی بر ثبت نام روان، ساده، بی حاشیه تاکید داشت و متذکر شد: « اخذ وجه از دانش آموزان در طی فرآیند ثبت نام غیرقانونی است و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد».

پاشایی افزود: « فعال سازی پروژه مهر نیاز اساسی برای بازگشایی مطلوب مدارس بوده و موفقیت و عدم موفقیت پروژه مربوط به عملکرد خوب و نامناسب پروژه می باشد».

این مقام مسئول استانی تصریح کرد: « در اول مهرسالتحصیلی ۹۹_۹۸ کلاس بدون معلم نخواهیم داشت و این امر باساماندهی مطلوب نیروی انسانی اتفاق خواهد افتاد».

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان تاکید کرد: « معاونین باید برنامه ماهانه و سالانه داشته و نسبت به اجرای این برنامه‌ها دارای تعهد اخلاقی، شرعی و قانونی باشند».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار