سرقت اموال متقاضیان کار با پیشنهاد دستمزد 30 میلیون ریالی

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری سارقی خبر داد که پس از آشنایی با افراد و پیشنهاد دستمزد 30 میلیون ریالی، در فرصتی اموال متقاضیان کار را سرقت می کرد. 

کد مطلب: ۹۴۱۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
سرقت اموال متقاضیان کار با پیشنهاد دستمزد 30 میلیون ریالی

سردار "عبدالرضا آقاخانی" اظهارداشت: در پی طرح شکایت 2 تن از افراد جویای کار در پلیس آگاهی استان قم، مبنی بر این که فردی با پیشنهاد دستمزد ماهانه 3میلیون تومان حقوق، آن ها را در فرصتی مناسب مسموم و اموال با ارزش شان را سرقت کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از بررسی مشخص شد سارق افراد جویای کار را در استان های همجوار شناسایی و ضمن دعوت به قم در یکی از مسافرخانه های هسته مرکزی شهر قرار ملاقات گذاشته و در ادامه با نوشیدنی خواب آور آن ها را مسموم و تلفن همراه و اموال با ارزش شان را سرقت می کرد.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس مأموران طی بازدید از محل وقوع جرم و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده، متهم را شناسایی و مشخص شد اهل یکی از استان های همجوار بوده و برای اجرای مجدد سناریوی سرقت عازم شهر قم شده است.
وی افزود: در ادامه با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان و در اقدامی غافلگیرانه نامبرده در پایانه مسافربری حین پیاده شدن از اتوبوس شناسایی و دستگیر شد.
سردار آقاخانی تصریح کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی استان، نامبرده طی تحقیقات به 4 فقره سرقت اذعان و سرانجام به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کشف 52 کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف 52 کیلوگرم تریاک در قم، از دستگیری 2 متهم در این رابطه خبر داد و بیان کرد: در پی گیری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم مشخص شد فردی قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر تریاک را با یک دستگاه پژو پارس، از یک استان مرکزی به قم منتقل کند بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسایی، توقیف و 2 نفر متهم در این خصوص دستگیر شدند.
سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: طی بازرسی از خودروی موصوف، 52 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف و در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

توقیف بیش از 500 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم

فرمانده انتظامی استان قم از توقیف 504 دستگاه استخراج ارز دیجیتال "بیت کوئین" در قم خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نصب و استفاده از دستگاه های ماینر تولید ارز دیجیتال در یکی از شهرک صنعتی قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی سلفچگان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: در ادامه پس از بررسی و تایید صحت خبر و هماهنگی های قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی تصریح کرد: سپس طی بازرسی صورت گرفته از یک شرکت 459 دستگاه ماینر برای تولید ارز دیجیتال - بیت کوئین و یک شرکت دیگر 45 دستگاه در مجموع به ارزش 35 میلیارد و 280 میلیون ریال کشف شد.
سردار آقاخانی گفت: مبارزه بی امان پلیس قم با قاچاق کالا و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی به صورت مستمرادامه خواهد داشت.#

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار