با حضور فرمانده سپاه شهرستان

جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزیِ آموزش و پرورش تربت حیدریه برگزار شد

تربت حیدریه (پانا) - به گجلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با حضور سرپرست آموزش و پرورش, فرمانده سپاه و سایر اعضا, با موضوع برنامه ریزی برای اجرای طرح های علمی و فرهنگی بسیج, در سالن کنفرانس آموزش و پرورش تربت حیدریه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۱۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزیِ آموزش و پرورش تربت حیدریه برگزار شد

سرپرست آموزش و پرورش تربت حیدریه در این جلسه ضمن تشکر از زحمات بسیج دانش آموزی در اجرای برنامه های مختلف گفت: همکاری بسیار خوبی میان دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان با ناحیه مقاومت بسیج برقرار است که ثمره آن اجرای برنامه های متنوع برای دانش آموزان است.
حسین رجبی با اشاره به طرح های اجرایی توسط بسیج دانش آموزی افزود: با توجه به رسالت آموزش و پرورش برای تربیت تمام ساحتی دانش آموزان اجرای چنین برنامه هایی به آموخته های دانش آموزان غنا می بخشد و در یادگیری اخلاقیات و مهارت های مختلف زندگی به آنان کمک می کند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه در این جلسه با بیان اینکه این طرح و برنامه ها همسو با اهداف نظام تعلیم و تربیت است, گفت: هدف از اجرای این طرح ها تربیت جوانان مومنِ انقلابیِ پایِ کار است.
سرهنگ نیک یاد توانمندسازی علمی دانش آموزان, ترویج فرهنگ و روحیه جهادی و انقلابی, ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ... را از جمله اهداف اجرای این طرح ها دانست.

طرح شهید بهنام محمدی, یاوران ولایت, اردوهای جهادی و بیانیه گام دوم, برنامه های اجرایی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان بوده که اعضای جلسه و مدیران مدارس مجری, ضمن بررسی وضعیت اجرای این طرح ها در گذشته, برای اجرای بهتر آن ها در سال آتی بحث و گفت و گو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار