تا پایان امسال 320 سالن ورزشی درون مدرسه ای در مدارس کشور احداث می شود

اردبیل (پانا) - مشاور مالی اداری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت : تا پایان امسال 320 سالن ورزشی درون مدرسه ای در مدارس کشور احداث می شود .

کد مطلب: ۹۴۱۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تا پایان امسال 320 سالن ورزشی درون مدرسه ای در مدارس کشور احداث می شود

حامد صبوری در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت : رویکرد معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش هدایت ورزش به سمت مدارس است که در سالجاری بیش از 10 هزار نفر در مسابقات ورزش دانش آموزی شرکت کردند و در 5 استان کشور در حال رقابت هستند.

او با بیان اینکه ما به دنبال جامعه هدف 13 میلیونی هستیم نه 10 هزار نفری ، تصریح کرد : برای تحقق ورزش مدرسه ای در 6 سال گذشته طرح های مختلف المپیاد درون مدرسه ای ،حیاط پویا و ورزش صبحگاهی اجرا می شود.

مشاور مالی اداری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: رویکرد ما این است که سالن های ورزشی را به داخل مدارس ببریم و کلاس های تربیت بدنی را در سالن های ورزشی مدارس اجرا کنیم و همین طرح را در برخی از استانها به صورت پایلوت اجرا می کنیم.

صبوری با بیان اینکه تا پایان امسال320 سالن رزشی را در درون سازه های مدارس ایجاد میکنیم ، گفت : برگزاری این طرح می توانند علاوه بر کیفی بخشی کلاس های تربیت بدنی در مدارس ،مشکل فضای ورزشی دانش آموزان دختر را نیز برطرف کند.

او ابراز داشت : طبق مذاکراتی که با سازمان تجهیز و نوسازی مدارس داشتیم از این به بعد در ساخت مدارس احداث سالن ورزشی درون مدرسه ای نیز لحاظ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار