جشنواره راهبران آموزش غرب استان فارس به میزبانی کازرون

کازرون (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کازرون از مهمترین مأموریت راهبران آموزشی، بهبود مدیریت حرفه ای مدارس، ارتقای مهارت های حرفه ای معلمان و توانمندسازی منابع انسانی خبر داد و افزود: جشنواره نظارت و ارزیابی ویژه راهبران آموزشی غرب فارس با حضور بیش از 40 نفر از راهبران آموزشی به میزبانی این شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۱۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره راهبران آموزش غرب استان فارس به میزبانی کازرون

دکتر محمود بتوان،در حاشیه برگزاری دوره آموزشی راهبران آموزشی و تربیتی قطب غرب فارس که در دبستان امام علی(ع) کازرون برگزار شد؛ اظهار کرد: راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی روستایی نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد.

بتوان افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تامین و بسط عدالت آموزشی و همچنین فراهم کردن فرصت های تعلیم و تربیت برای همه کودکان لازم التعلیم به عنوان یک ماموریت اصلی تعریف شده است.

بتوان گفت: نظارت در نظام تعلیم و تربیت پایه و اساس هر فعالیتی است و راهبران آموزشی باید با نظارت هدفمند و مستمر زمینه اصلاح و بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی را فراهم کنند.

وی بیان کرد: در این جشنواره دو روزه که با حضور کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، راهبران آموزشی مناطق غرب فارس با حضور در کلاس واقعی به اجرای عملی روش های بازدید و گزارش نویسی از کلاس های چندپایه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار