فرماندار شهرستان ملارد اجرای سه طرح شهر سالم، جامعه ایمن و تاک را از اولویت‌های شهرستان در سال جاری عنوان کرد

ملارد(پانا) - بر اساس تصویب نامه هیات وزیران و ابلاغیه استانداری تهران مبنی بر ادغام چند کارگروه تخصصی شهرستانی ، اولین جلسه کارگروه اجتماعی ، فرهنگی ، سلامت، زنان و خانواده شهرستان ملارد به ریاست فرماندار در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد .

کد مطلب: ۹۴۱۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان ملارد اجرای سه طرح شهر سالم، جامعه ایمن و تاک را از اولویت‌های شهرستان در سال جاری عنوان کرد

در این جلسه توکلی کجانی فرماندار ملارد در سخنانی گفت: با تشکیل این کارگروه از تعداد جلسات کم شده و انتظار می رود اعضاء با آمادگی بیشتر و آشنائی کامل نسبت به دستور جلسات حضور پیدا کنند

او تصریح کرد: این کارگروه یکی از مهم ترین کارگروه‌های سطح شهرستان خواهد بود که تکالیف و الزامات ابلاغ شده به آن باید در اولویت قرار گرفته و برای اجرای آنها همفکری، مشارکت و برنامه ریزی لازم صورت پذیرد .

فرماندار ملارد افزود: برای بالابردن راندمان و دریافت خروجی مطلوب، لازم است ابتدا موضوعات در گروههای کاری زیرمجموعه بررسی و پس از کارشناسی و نهائی شدن در این کارگروه مطرح و به تصویب برسد .

او داشتن پیوست فرهنگی، اجتماعی و سلامت برای همه طرحها را خاطر نشان کرده و از پیشنهاد راه اندازی سه گروه کاری در حوز‌ه‌های اجتماعی و فرهنگی، سلامت و زنان و خانواده در سطح شهرستان بنابر آئین نامه اجرائی شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد .

توکلی کجانی با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در این حوزه‌ها، برخورداری از نظر همه اعضاء درباره مصوبات به ویژه طرح‌های مهم و اساسی شهرستان را از ویژگیهای تشکیل این کارگروه دانست و اذعان داشت :در این صورت وقت کمتری از روسای ادارات گرفته شده و ضمن همفکری ، نقطه نظرات همه دستگاهها در برنامه ریزی‌ها و اقدامات لحاظ میگردد.

فرماندار شهرستان ملارد اجرای سه طرح شهر سالم، جامعه ایمن و تاک را از اولویت‌های این شهرستان در سال جاری عنوان کرد و همکاری همه اعضاء در اجرای مطلوب این طرح ها را خواستار شد.

بررسی و ارائه راهکار کاهش آسیب‌های اجتماعی، تحکیم خانواده، خودباوری در نسل جوان، غنی سازی اوقات فراغت، بازیابی هویت ملی مذهبی، ساماندهی مراکز فرهنگی، ارتقاء سرمایه های اجتماعی و شاخص‌های رفاه و توسعه اجتماعی، فرهنگی بخشی ازوظایف این کارگروه می باشد .

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار