رئیس مرکز آمار وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا خبر داد:

ثبت‌نام بیش از یک میلیون دانش‌آموز تاکنون/ هنوز امکان ارائه آمار تفکیکی وجود ندارد

خبرگزاری پانا: رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از ثبت نام بیش از یک میلیون دانش آموز در مدارس کشور تاکنون خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد

یوسف نوری در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا در خصوص آخرین آمار تعداد ثبت‌نام دانش‌آموزان اعلام کرد: تا این لحظه یک میلیون و 192 هزار و 956 دانش آموز در سامانه ثبت نام الکترونیکی ( سناد )، اطلاعات خود را وارد کرده اند.


رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون استان مازندران بالاترین میزان ثبت نام را در میان سایر استان ها از آن خود کرده است و پس آز آن استان های کرمانشاه و سیستان و بلوچستان در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.


وی این آمار را به صورت کلی و در تمامی مقاطع برشمرد و گفت: در حال حاضر هنوز نمی توان آمار تفکیک شده ای از ثبت نام ها در مقاطع مختلف ارائه داد و تفکیک آماری طی روزهای آتی با افزایش شمار ثبت نام کنندگان امکان پذیر خواهد بود.


نوری خاطرنشان ساخت: آمار ثبت نام دانش آموزان روزانه تغییر می کند و با توجه به اتمام امتحانات، این آمار هر روز با افزایش روبه رو می شود.


رئیس مرکز آمار وزارت آموزش و پرورش در ادامه در خصوص فعال بودن سامانه ثبت نام " سناد "، ابراز کرد: این سامانه از هشتم خرداد آغاز به کار کرده است و باید تمامی اطلاعات ثبت نامی دانش آموزان تا 15 تیرماه در این سامانه وارد شود و از آن جایی که مبنای ثبت نام ها، ورود اطلاعات به سامانه الکترونیکی است، اطلاعات تمام دانش آموزان درتمامی مقاطع باید در این سامانه وارد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار