بهره‌برداری از هشت پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از 24 میلیارد تومان در فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از گشایش هشت پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از 24میلیارد و 160 میلیون تومان تا پایان شهریورماه در فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۱۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از هشت پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از 24 میلیارد تومان در فارس

مصیب امیری امروز چهارشنبه 2 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: از این پروژه‌ها، سه پروژه در شیراز، 2 پروژه در سپیدان و یک پروژه در دشت‌ارژن، یک پروژه در رستم و یک پروژه در فسا راه‌اندازی می‌شود .

امیری با اشاره به اینکه این پروژه‌ها به طور میانگین حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه‌ها شامل 3 اردوگاه گردشگری در شهرستان‌های فسا، رستم و سپیدان، 2 سفره‌خانه سنتی در شیراز و دشت ارژن، یک هتل آپارتمان در شیراز، یک اقامتگاه سنتی در شیراز و یک تفرجگاه در سپیدان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس خاطرنشان کرد: برای احداث این پروژه‌ها مجموعا در مجموع 24 میلیارد و 160 میلیون و 600 هزار تومان سرمایه گذاری شده است.

امیری با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه ساز اشتغال مستقیم 56 نفر را فراهم خواهد کرد، گفت: اکنون 232 هتل، متل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر، 134 خانه مسافر و یکصد اقامتگاه بومگردی در فارس فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار