کلاس های قصه گویی ویژه فرهنگیان در کتابخانه شهیدمدرس کاشمر

کاشمر(پانا)- مسئول کتابخانه شهیدمدرس کاشمرگفت: همه ساله تعداد زیادی از فرهنگیان تحت آموزش‌های تخصصی در زمینه ترغیب و تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه و نیز روش های تربیتی مبتنی بر قصه گویی و مطالعه، قرار می گیرند

کد مطلب: ۹۴۱۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کلاس های قصه گویی ویژه فرهنگیان در کتابخانه شهیدمدرس کاشمر

زهرا نیکدل در گفتگوی صمیمی به خبرنگارپانا گفت :این کتابخانه در سال ۱۳۴۷ بعنوان اولین کتابخانه کاشمر تاسیس شدو در طی این پنجاه سال پذیرای هزاران نفر از اهالی ترشیز بزرگ در امر کتابخوانی بوده است و امروز نیز بعنوان کتابخانه مرکزی کاشمر در حال خدمات رسانی به مشتاقان کتاب و مطالعه است.
نیکدل افزود: به خاطر قدمت ۵۰ساله این کتابخانه که جشن آن نیز در اسفند ماه ۹۷ گرفته شد، تعداد زیادی از افراد تحصیلکرده امروز، از اعضای سابق این کتابخانه بوده و همچنان هستند و از افراد مشهور عضو کتابخانه می توان به امام جمعه فعلی و سابق، فرمانداران سابق، نماینده فعلی و بسیاری از پزشکان، معلمان، مهندسان، هنرمندان و اهالی فرهنگ کاشمر و منطقه ترشیز نام برد.
نیکدل در مورد فعالیت های دیگر کتابخانه گفت: در این کتابخانه علاوه بر کتاب، کلاس ها و دوره‌های مختلف نقاشی، خطاطی، نویسندگی، شاهنامه خوانی، طب سنتی، اوریگامی و بازی ریاضی و ... در حال برگزاری است.

وی گفت: همه ساله تعداد زیادی از فرهنگیان بویژه آموزگاران دبستان های کاشمر، تحت آموزش‌های تخصصی در زمینه ترغیب و تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه و نیز روش های تربیتی مبتنی بر قصه گویی و مطالعه، قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار