اعلام نتایج مرحله اول جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای

تهران (پانا) - اسامی برگزیدگان مرحله اول کشوری بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از سوی دبیرخانه ستادی این جشنواره اعلام شد.

کد مطلب: ۹۴۱۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج مرحله اول جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای

دفتر آموزش دوره دوم متوسطه فنی و حرفه‌ای در اطلاعیه‌ای اسامی برگزیدگان مرحله اول کشوری جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای برای شرکت در آزمون عملی این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

آزمون عملی مرحله کشوری جشنواره، در دهه سوم مرداد امسال با برنامه‌ریزی استان میزبان (آذربایجان شرقی) برگزار خواهد شد.

جدول زمانی ارسال آثار برگزیده برای ارائه در نمایشگاه جانبی این جشنواره از سوی دبیرخانه اجرائی استان آذربایجان شرقی اعلام می‌‌شود.

طبق اطلاعیه دفتر آموزش دوره دوم متوسطه فنی و حرفه‌ای، در زمینه‌هایی که آثار به صورت گروهی ارائه شده است، همه افراد گروه باید در آزمون عملی شرکت کنند.

همچنین لیست تجهیزات و مواد مصرفی که هنرجویان می‌توانند در آزمون عملی به همراه داشته باشند، بعدا اعلام می‌شود.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «در زمینه‌های «معماری داخلی فضاهای تجاری (طراحی و نقشه‌کشی) به همراه اجرای تزیینات یا ماکت سازی» و «معماری داخلی فضاهای مسکونی اقامتگاه گردشکری (طراحی و راندو - نقشه‌کشی) به همراه اجرای تزیینات» ضمن تشکر از تشکیل و انجام کار گروهی توسط هنرجویان هنرستان‌ها، به دلیل عدم رعایت مفاد بخشنامه، توسط همه گروه‌ها، آزمون عملی در این دو زمینه برگزار نخواهد شد؛ آثاری که حداقل امتیاز لازم را در این دو زمینه کسب کرده‌اند، قابل تقدیر بوده و به این آثار معادل رتبه سوم اعطا می‌‌شود. این آثار در نمایشگاه شرکت داده می‌شود و در رتبه‌بندی نهایی استانی نیز قابل محاسبه است.»

همچنین طبق اعلام دفتر آموزش دوره دوم متوسطه فنی و حرفه‌ای در زمینه مبلمان مسکونی (صندلی) فقط سه اثر مفاد بخشنامه و شیوه‌نامه داوری را رعایت کرده‌اند و دو اثر رتبه دوم و اثر دیگر رتیه سوم را کسب کرده‌ است، بنابراین در این زمینه نیز آزمون عملی برگزار نخواهد شد اما از صاحب آثار در مراسم اختتامیه تقدیر تقدیر می‌شود و آثار هم در نمایشگاه شرکت داده می‌شود.

شرکت‌کنندگان در مرحله اول کشوری بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای برای مشاهده اسامی برگزیدگان می‌توانند به سایت دفتر آموزش دوره دوم متوسطه فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار