ضرورت مشارکت دانش آموزان یزدی برای احداث یک اردوگاه صد درصد دانش آموزی

یزد(پانا)_رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد در مراسم اختتامیه اردوی پسران تشکیلات دانش آموزی با اشاره به اینکه برای برگزاری چنین اردوهایی ،به اردوگاه های مجهزتری نیاز است ازدانش آموزان خواست تا در ساخت اردوگاه به سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش کمک کنند.

کد مطلب: ۹۴۱۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت مشارکت دانش آموزان  یزدی برای احداث یک اردوگاه صد درصد دانش آموزی

"حسینعلی ملانوری شمس " با یادآوری این نکته که اردوگاه‌های موجود استان ، دانش آموزی نیست و امکان اجرای برنامه ها و فعالیت‌های تشکیلاتی و اردوئی درآن کمتر میسر است، از دانش آموزان پسر پیشتاز استان دعوت کرد درساخت یک اردوگاه مجهز ، آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی را یاری دهند .

"ملانوری شمس "افزود: به همین منظور زمینی در فاصله ی 60 کیلومتری استان یزد ،ابتدای جاده هرات و مروست برای ساخت این اردوگاه در نظر گرفته شده است.

وی عدم برقراری ارتباط مناسب بین سازمان دانش آموزی و دانش آموزان را یکی از مشکلات موجود در استان دانست و گفت : یکی از مشکلاتی که بین ما و دانش آموزان وجود دارد این است که صدای ما درست به گوش این عزیزان نمیرسد و رابطی نیست که صدای مارا به گوش دانش آموزان عزیز برساند.

ایشان فراهم آوردن زمینه مشارکت خیرین مدرسه ساز در احداث و توسعه فضاهای تربیتی و پرورشی را ضروری خواند و اظهار امیدواری کرد: "خیرین نیکوکار یزدی که درهمه امور پیشگام بوده اند در احداث این فضای تربیتی نیز مشارکت داشته باشند ."

ملانوری خاطرنشان کرد:من فکر میکنم با حضور شما دانش آموزان پیشتاز بتوانیم اتفاق خوبی را دراستان رقم بزنیم و امیدواریم به زودی شاهد اردوگاهی باشیم که سنگ بنای آن توسط شما دانش آموزان گذاشته شود.

رئیس سازمان دانش آموزی که در حین سخنان خود با شعار "آماده ایم آماده " دانش آموزان پیشتاز مواجه شد با تشکر از دانش آموزان خطاب به آنان گفت :من روی قولی که شما دادید و شعار آماده ایم که گفتید حساب می کنم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار