فرماندار كرج از همکاری وتعامل شهردار کرج در امر انتخابات تقدیر كرد

خبرگزاری پانا:فرماندار كرج از همكاری شهردار كرج و شهرداران مناطق 12 گانه شهرداری در عرصه انتخابات تقدیر كرد.

کد مطلب: ۹۳۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛مهدی ایران‌نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان كرج، ضمن اشاره به نزدیك شدن به ایام انتخابات و تبلیغات گسترده نامزدها در سطح شهر از همكاری و تعامل شهردار كرج و مدیران وی در مناطق مختلف شهرداری این شهرستان تقدیر كرد و اظهار داشت: برپایی موفق این انتخابات تعامل و همكاری همه جانبه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف كرج را نیازمند است.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان کرج با بیان اینکه ستاد انتخابیه شهرستان کرج آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و به دور از حاشیه را دارد افزود: تلاش در جهت خدمتگزاری صادقانه و خالصانه و جلب رضایتمندی عموم جامعه بستر لازم برای تحقق حماسه سیاسی در جامعه را فراهم می کند.

ایران نژاد با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) مبنی بر تشكر در برابر خوبی ها و خدمات دیگران اضافه كرد: در این زمینه باید از کلیه عزیزانی که در برپایی هرچه با شکوه تر این حماسه عظیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده اند، تشکر کرد.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد هر فردی به اندازه توانش زمینه را برای شکل گیری این حماسه فراهم نماید.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان کرج اظهار داشت: در شرایط فعلی نگاه همه دنیا به انتخابات ایران و نتیجه آن است بنابراین باید با ایجاد بستر برای حضور آگاهانه و بصیرانه آحاد جامعه در پای صندوق های رای بار دیگر عزت و عظمت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا به تصویر بکشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار