اخلالگر نظام پولی و ارزی به سه سال حبس محکوم شد

تهران (پانا) - یک اخلالگر نظام پولی و ارزی دیگر در استان فارس پس از محاکمه در شعبه ویژه دادگاه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به سه سال حبس تعزیری، ضبط همه وجوه تحصیل شده و جزای نقدی محکوم شد.

کد مطلب: ۹۳۱۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اخلالگر نظام پولی و ارزی به سه سال حبس محکوم شد

روابط عمومی دادگستری استان فارس روز دوشنبه اعلام کرد: در این پرونده به اتهامات آقای پیمان پشام، فرزند عزیز، به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق معاملات خلاف مقررات در زمینه ارزی به ارزش ۵۲ میلیارد و ۲۷۶ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۷۵۰ ریال رسیدگی شده است.

وی متهم به خرید و فروش غیرمجاز ارز و ارسال حواله‌های ارزی به خارج از کشور و مراودات غیرقانونی در حوزه ارزی بود و به سه سال حبس تعزیری و ضبط کلیه وجوه تحصیل شده و جزای نقدی به میزان دو برابر وجوه تحصیل شده، یعنی مبلغ ۱۰۴ میلیارد و ۵۵۲ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۵۰۰ ریال و محرومیت از خدمات دولتی و انفصال دائم از آن محکوم شد.

رأی صادره در این پرونده قطعی و مطابق تبصره ذیل ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی و ماده ۳۳ آئین نامه اجرایی نحوه رسیدگی به جرایم اخلال گران در نظام اقتصادی کشور اطلاع رسانی شده است.

دادگاه متهمان پرونده شرکت هرمی فایننشیال نیز در دادگاه انقلاب شیراز در جریان است، این پرونده هم ۱۵ نفر متهم دارد که در این دادگاه به آن رسیدگی می‌شود.

حجه الاسلام موسوی رییس کل دادگستری استان فارس پیش از این نسبت به برخورد قاطع دستگاه قضایی با اخلال گران اقتصادی هشدار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار