امام جمعه ایلام : احزاب باید برای انتخاب افراد شایسته و نجات مجلس از روزمرگی بکوشند

ایلام (پانا)_نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام عصر روز گذشته در دیدار هیات رییسه و اعضا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان ایلام اظهار داشت: احزاب و گروه‌های سیاسی تلاش کنند با انتخاب افراد شایسته و تشکیل گروه‌های اندیشه‌ورز همکار، مجلس را از روزمرگی نجات دهند.

کد مطلب: ۹۳۱۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه  ایلام : احزاب باید برای  انتخاب افراد شایسته  و نجات مجلس از روزمرگی بکوشند

حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی‌تبار افزود: نیازمند گروه‌های اندیشه‌ورزی هستیم که بتوانند به نمایندگان استان برای ارائه طرح کمک کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: احزاب ما به بلوغ سیاسی نرسیده‌اند و انتظار می رود برای رسیدن به دغدغه‌های مشترک تلاش کنند چرا که این افراد نه تنها نماینده حوزه انتخابی خود هستند بلکه نماینده ملت ایران نیز می باشند.

وی با بیان اینکه کشور ما اکنون در شرایط خوبی است، گفت: امروز تحریم دیگر نمی‌تواند برای ما فلج کننده باشد هرچند مشکل اقتصادی، تبعیض و نبود شایسته سالاری در کشوروجود دارد اما وظیفه احزاب برگزیدن شایستگان و کسانی است که می‌توانند گره از مشکلات بگشایند.

حجه الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند بزرگترین سرمایه است، تصریح کرد: با وجود فرزندان توانمند ایلامی و حضور همیشه در صحنه آنان باید با همدلی امکانات استان را در مسیر توسعه به کار بگیریم.

وی تاکید کرد: باید با شناسایی درست ظرفیت‌های ویژه‌ای که در استان وجود دارد در مسیر اشتغال حرکت کرد و با ایده های نو حوزه کارآفرینی را رونق بخشید.

امام جمعه ایلام، فرصت اربعین را یکی از ظرفیت‌های دیگر استان برای اشتغال دانست و افزود: هم‌اکنون به طور میانگین روزانه ۱۰ هزار زائر از استان تردد می‌کنند اما آن گونه که باید از این فرصت بهره نمی‌گیریم.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: گروه‌های مختلف باید نظرات سازنده خود را برای توسعه استان ارائه دهند و برای رسیدن به اهداف مشترک و با وجود اختلاف سلیقه‌ها فعالیت مشترک داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار