متفاوت ترین آلبوم موسیقی سالار عقیلی آماده انتشار شد

تهران (پانا) - جدیدترین آلبوم سالار عقیلی که فضایی متفاوت از آثار قبلی این خواننده را دارد، هفتم مرداد روانه بازار موسیقی کشور می شود.

کد مطلب: ۹۳۰۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
متفاوت ترین آلبوم موسیقی سالار عقیلی آماده انتشار شد

به گزارش روابط عمومی، آلبوم «نگار» با صدای سالار عقیلی و موسیقی «شایان کریمی» جدیدترین مجموعه برای مخاطبان موسیقی است که تهیه و تولید شده است و نخستین تک قطعه از این آلبوم به نام «نگار» برای انتشار در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که در ادامه می‌توانید آن را گوش و دانلود کنید.
آلبوم «نگار» در 8 قطعه تولید شده که تمامی اشعار از سروده‌های «سعید رمضانی» است. سالار عقیلی در این اثر فضاهایی جدید را تجربه کرده و موسیقی و تنظیم‌های این آلبوم در فضای موسیقی ایرانی نیست و یک موسیقی ارکسترالِ مدرن در آن جاری است.
عقیلی برای اولین بار در این آلبوم قطعه‌ای به نام «برگ ریزان» را با گیتار الکتریک اجرا کرده است که تجربه‌ای جدید و متفاوت برای این خواننده سرشناس خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که دوستداران این خواننده و جامعه موسیقی چه واکنشی به این سبک جدید فعالیت عقیلی خواهند داشت.
موسیقی این آلبوم را «شایان کریمی» ساخته و تنظیم کرده است که به گفته سالار عقیلی از متفاوت‌ترین آثار وی در دوران هنری‌اش محسوب می‌شود. گفتنی ست فرید سعادتمند نیز با آهنگسازی یک قطعه در این آلبوم حضور دارد.
آلبوم «نگار» طی مراسمی در تاریخ 7 مرداد ماه در تهران رونمایی و در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.
این آلبوم به همت انتشارات «شمع و مه» و انتشارات «آماج هنر» تهیه و تولید شده و جزئیات بیشتر این آلبوم به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.
نخستین تک قطعه از این آلبوم به نام «نگار» را در ادامه می‌توانید آن را گوش و

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار