اولیا زمینه مشارکت و تشویق دانش آموزان به کارهای گروهی را فراهم کند

اردبیل (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت : اولیای دانش آموزان زمینه های مشارکت تشویق دانش آموزان به کارهای گروهی را فرهم کند.

کد مطلب: ۹۳۰۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اولیا زمینه مشارکت و تشویق دانش آموزان به کارهای گروهی  را فراهم کند

با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل نشست هم اندیشی مدیران مدارس در مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان گرمی برگزارشد.

در ابتدای این نشست احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل ضمن قدردانی از زحمات مدیران مدارس شهرستان در پیشبرد اهداف و ماموریت آموزش و پرورش اظهار داشت :سیاست وزارت آموزش و پرورش مدرسه محوری است و در همین راستا مدیران مدارس در پیشبرد برنامه های آموزشی وپرورشی نقش کلیدی دارند.

در ادامه این نشست سید حمایت میرزاده نماینده مردم گرمی و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اصلاح برخی از دستورالعمل ها و بخشنامه های دست و پاگیر و زیاد بودن حجم کتابهای درسی را از دغدغه های اصلی فرهنگیان دانست و گفت :به جد پیگیرمسائل و مشکلات آموزشی منطقه خواهیم بود و دراین خصوص ازهرطرحی که بتواند به نظام آموزشی و پرورش کمک نمایند استقبال می کنیم.

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیزضمن قدردانی از زحمات مدیران و آموزگاران در شهرستان گرمی ، تصریح کرد: بازنگری و تجدید نظر در ارزشیابی کیفی، توصیفی و اجرای طرح کرامت و طرح شهاب را جزء برنامه های اولویت دار معاونت آموزش ابتدایی وزارت است.

او رویکرد معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش را سوق دادن دانش آموزان به کارهای گروهی و دسته جمعی دانست وبیان کرد : انتظار داریم اولیای گرامی و همکاران زمینه مشارکت دانش آموزان در کارهای گروهی را فراهم نمایند.

در این جلسه تعدادی از مدیران مدارس ، نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص کمبود نیروهای تخصصی در برخی از دروس ،درخواست اعمال حق عائله مندی در حکم کارگزینی،کمبود سرانه مدارس ،ارتقای منزلت اجتماعی معلمان ،مشکل اجرای طرح کرامت و شهاب ،کاهش حجم کتب درسی و تراکم دانش آموزان در کلاس درس ،اعمال مدرک همکاران ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار