تشکیل جلسه کمیته راهبری جامعه ایمن در شهرستان ملارد

ملارد(پانا) - نخستین جلسه کمیته راهبری جامعه ایمن در شهرستان ملارد به ریاست فرماندار شهرستان و با حضوررئیس مرکز تحقیقات بهداشت کار وزارت بهداشت، معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران و کارشناسان سازمان جهانی بهداشت برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۳۰۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه کمیته راهبری جامعه ایمن در شهرستان ملارد

در این جلسه راهکارهای اجرائی شدن طرح شهر سالم و جامعه ایمن مورد یحث و بررسی قرارگفت و بر اساس اولین مصوبه این کمیته مقرر گردید بخشداران و شهرداران ملارد و صفادشت نسبت به ایجاد دبیرخانه در بخش‌ها و شهرهای این شهرستان اقدام نموده تا اجرای این طرح در سطح شهرستان عملیاتی گردد.

این طرح توانمندسازی مردم، گسترش عدالت، ارتقای شیوه‌های زندگی، ایجاداشتغال، پرداختن به مسائل اجتماعی و اقتصادی و کاهش شکاف بین نقاط عقب مانده نسبت به مناطق توسعه یافته را از طریق مشارکت در امر توسعه پایدار را دنبال می کند.

توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در این جلسه در سخنانی با اشاره به اینکه اگر می خواهیم در کشور پیشرفت حاصل شود باید امورات را به مردم واگذار کنیم گفت: سیل اخیر مصداق بارزی از موفقیت‌های مشارکت مردم در کارها بود.

او افزود: شهر سالم بستری است چند وجهی برای همکاری و هم افزایی نظام مند بخش‌ها و مشارکت آگاهانه مردم که باید همه دستگاهها همکاری لازم را برای اجرائی شدن این طرح داشته باشند.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار