محمدصیدلوخبرداد:کسب رتبه برتر کشوری رقابت های کرال فرهنگیان کشور توسط گروه کرال عشایر ورامین

تهران(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های معلمان، مربیان، مدیران و کارشناسان واحدهای آموزشی در حوزه‌های فرهنگی هنری، باهدف ایجاد نشاط و شادابی در بین معلمان از مهمترین اهداف جشنواره کرال فرهنگیان است.

کد مطلب: ۹۳۰۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلوخبرداد:کسب رتبه برتر کشوری رقابت های کرال فرهنگیان کشور توسط گروه کرال عشایر ورامین

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این رابطه اظهار داشت: مسابقات همسرایان امور تربیتی که به مسابقات کُرال فرهنگیان نیز معروف است در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و با عنوان مصداق عینی و عملیاتی تلفیق و تعامل بین ساحت‌های آموزشی و پرورشی برگزار می گردد.

اودر ادامه تاکید کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های معلمان، مربیان، مدیران و کارشناسان واحدهای آموزشی در حوزه‌های فرهنگی هنری، باهدف ایجاد نشاط و شادابی در بین معلمان از مهمترین اهداف این جشنواره است.

صیدلو،تربیت مربیان حرفه‌ای سرود برای بدنه نیروهای رسمی آموزش ‌و پرورش را از دیگر کارکردهای برگزاری این جشنواره در سطح کشوردانست و افزود:در مرحله اولیه مسابقات همسرایان امور تربیتی در مناطق و شهرستانها بیش از 100 گروه از همکاران فرهنگی مشارکت داشتند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از بین گروه‌های مناطق و استان‌ها تعداد 86 اثر ازچهل و سه گروه برتر مسابقات استانی با مشارکت بیش از 1300 نفر از فرهنگیان به مرحله غیرحضوری راه‌یافته‌اند، تصریح کرد : پس از داوری آثار درنهایت ده گروه با مشارکت 320 نفر از همکاران به مرحله حضوری دعوت‌ گردیدند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: در بخش ترکیبی تلفیقی گروه‌های استان‌های خوزستان، منطقه یازده شهر تهران و استان گلستان، در بخش ترکیبی محلی گروه کرال عشایر، ‌ورامین از شهرستان‌های استان تهران ، لاران چهارمحال بختیاری و فریدونکنار مازندران و در بخش همسرایان محلی گروه‌های ناحیه دو کرمان،‌ مازندران و بوشهر به این مسابقات راه یافتند.

صیدلو ضمن تقدیر از زحمات فرهنگیان، اذعان داشت:امیدواریم با تامین منابع مالی مورد نیاز بتوانیم در سال جاری با برگزاری کارگاههای توانمندسازی تعداد بیشتری از فرهنگیان را تحت پوشش قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار