گردهمایی مدیران مدارس شهرستان فریدن

اصفهان (پانا) - گردهمایی مدیران مدارس دوره ابتدایی و متوسطه شهرستان فریدن با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و رییس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی در محل سالن 17 شهریور برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۳۰۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مدیران مدارس شهرستان فریدن

گردهمایی مدیران مدارس شهرستان فریدن با حضور جوانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و سلطانی رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی، علائی مدیر آموزش و پرورش فریدن، محمدی معاون آموزش و کارشناسان اداری با موضوع پروژه مهر 98 و اجرایی نمودن سند تحول بنیادین در محل سالن 17 شهریور برگزار گردید.
دراین جلسه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : مدیران مدارس باید ارشد ترین و متخصص ترین نیروهای آموزش و پرورش باشند و به عنوان رهبران آموزشی عمل نمایند. وی گفت متأسفانه هنوز متوجه تأثیر آموزش و پرورش در تمدن سازی نشده ایم و لازمه حرکت به سوی افق های روشن را توجه به آموزش و پرورش مخصوصا آموزش ابتدایی دانست.
جوانی اذعان داشت که کلیه برنامه ها در قالب برنامه تدبیر و تعالی در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین عملیاتی خواهد شد.
وی ضمن اشاره به مهارت ها، وظایف و نقش های مدیران گفت: مدیران باید دارای تفکر استراتژیک بوده و فرصت های نهفته را کشف نمایند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همچنین با تأکید بر مدیریت مشارکتی و کار گروهی و تیمی به نیازسنجی و نیاز سازی و توجه ویژه به خودارزیابی در مراحل مختلف برنامه اشاره کرد و توجه مدیران را به ده مهارت در سال 2020 معطوف داشت.
در ادامه این گردهمایی مدیران سوالات و ابهامات خود را در مورد فعالیت های پیش روی آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید بیان و جوانی معاون آموزش ابتدایی سوالات همکاران را پاسخ داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار