بخشدار فشافویه:نقش ورزش در ایجاد وحدت و ارتقاء غرور ملی بی نظیر است

فشافویه(پانا) - بخشدار فشافویه در جلسه شورای ورزش و جوانان که با حضور معاون مدیر کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری برگزار شد گفت: امروز در تمامی روستاهای دارای دهیاری یک سالن ورزشی احداث شده که هزینه آن را دهیاران از محل اعتبارات عمرانی دهیاری پرداخت کرده اند.

کد مطلب: ۹۳۰۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بخشدار فشافویه:نقش ورزش در ایجاد وحدت و ارتقاء غرور ملی بی نظیر است

بخشدار فشافویه افزود: ورزشکاران با پیروزی در میادین ورزشی غرور ملی تمامی مردم کشور را علی رغم داشتن قومیت‌ها مختلف به وجد درآورده و وحدت ملی را انسجام می بخشند.

فیض الله امامی با اشاره به مثبت ارزیابی کردن عملکرد اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه علی رغم تمامی محدودیت های منابع اعتباری و انسانی گفت: پیروزی‌های پی در پی ورزشکاران فشافویه در میادین ورزشی مؤید این موضوع است.

رییس شورای ورزش و جوانان بخش فشافویه تصریح کرد: در بخش فشافویه با وجود شهردار و شورای اسلامی همراه و دهیاران پرتوان، وضعیت ورزش در شهر و روستاها به لحاظ زیرساخت‌های ورزشی در موقعیت قابل قبولی قرار دارد هرچند ممکن است تا رسیدن به وضعیت دلخواه فاصله زیادی داشته باشیم.

او ادامه داد: امروز در تمامی روستاهای دارای دهیاری یک سالن ورزشی احداث شده که هزینه آن را دهیاران از محل اعتبارات عمرانی دهیاری پرداخت کرده اند.

در این جلسه مسائلی مانند طرح استعداد یابی ورزشی، برگزاری المپیاد ورزشی روستایی و تصمیم گیری نهایی درخصوص سالن نیمه ساخته ورزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ گردید.

/خبرنگار :سما شاهوار /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار