نشست هم اندیشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با انتشارات استان

بیرجند(پانا) ـ انتشارات استان خراسان جنوبی با ناصر نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشستی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۹۳۰۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با انتشارات استان

اصر نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان٢٦ تیرماه سالجاری در این دیدار بر ایجاد یک بستر صادقانه و دوستانه و عمیق همراه با آرامش، خلاقیت و پویایی بین فعالان ابن عرصه تاکید کرد و بیان داشت: باید بتوانیم ظرفیت های جدیدی را در این حوزه در استان بگشاییم و انتظار من از انتشارات استان این است که با تعامل و هم فکری با مجموعه این اداره کل به سمت توانمند سازی بیشتر حرکت کنند و بستری حرفه ای تر در این حوزه در استان ایجاد نمایند.

اوبیان داشت:نگاه ما در فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی همان بستری است که به استقلال، رونق و تسریع مسیر حوزه های مختلف فرهنگی و هنری اعتقاد دارد و تمام تلاش ما این است که این فضا را در همه جنبه های عمومی و دولتی استان تسریع کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه ناشران خراسان‌جنوبی مانند ناشران کشوری با مشکل تأمین کاغذ رو به رو هستند، بیان کرد: به زودی نمایندگی اتحادیه ناشرین در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی می‌شود تا ناشران به صورت مستقیم کاغذ مورد نیاز خود را دریافت کنند.

نبی زاده با بیان اینکه در خراسان‌جنوبی ۳۶ کتاب فروشی فعال است، یادآور شد: در حال حاضر ۲۷ ناشر در خراسان‌جنوبی مجوز دارند که از این تعداد ۲۲ ناشر فعال هستند.

بنا براین گزارش؛در ادامه این جلسه هر یک اعضاء در جلسه ضمن ارائه برخی مشکلات در خصوص نشر استان به بیان دیدگاه ها و پیشنهادت خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار