«شب نشینی» مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

تهران (پانا) - مهران مدیری برای ۱۰ قسمت نخست مجموعه‌ای تحت عنوان «شب‌نشینی» به تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی جهت عرضه در شبکه نمایش خانگی پروانه ساخت دریافت کرد.

کد مطلب: ۹۳۰۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
«شب نشینی» مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در جلسات اخیر شورای پروانه نمایش خانگی، برای فیلم سینمایی ایرانی «پارادایس» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی عطشانی پروانه نمایش خانگی صادر شد.

در این جلسه با نمایش قسمت جدید سریال‌های «هیولا»، سال‌های دور از خانه» و ۳ عنوان سینمایی و سریال خارجی، یک عنوان مجموعه آموزشی، یک عنوان انیمیشن و فیلم کوتاه موافقت شد.

شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی، برای مجموعه «شب نشینی (قسمت ۱ تا ۱۰)» به تهیه‌کنندگی سید مصطفی حاجی احمدی کاشی و کارگردانی مهران مدیری، سریال «کلاغ (قسمت ۱ تا ۴)» به تهیه‌کنندگی جمال گلی و کارگردانی علی عطشانی، «جشن عروسک‌ها» به تهیه‌کنندگی حسن علیزاده فرد و کارگردانی محمد شریفی و «شماره ۲۹» به تهیه‌کنندگی مریم خلیلی و کارگردانی هادی رحیمی خواص پروانه ساخت صادر شد.

مصطفی احمدی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دورهمی» پیش از این در گفتگو با خبرگزاری مهر از قطع همکاری مهران مدیری با شبکه نسیم و برنامه‌ریزی او برای تولید برنامه‌ای گفتگومحور در شبکه نمایش خانگی خبر داده بود که به نظر می‌رسد «شب‌نشینی» عنوان همین پروژه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار