سازمان دانش آموزی مکانی برای رقابت سالم

کرمان(پانا) - رئبس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: یکی از فعالیتهای سازمان دانش آموزی آموزش مهارتهای اجتماعی و زندگی است .

کد مطلب: ۹۲۹۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی مکانی برای رقابت سالم

هاشم برآوردی در حاشیه برگزاری جشنواره استانی توانمندیهای پیشتازان پسر استان کرمان گفت: در قالب برگزاری اردوها آموزشهایی در طول سال تحصیلی توسط مربیان تحت عنوان مربی محور به دانش آموزانی که عضو سازمان دانش آموزی و تشکیلات هستند ارائه می شود.

برآوردی گفت:در قالب گروههای 21 و 45 نفره این دانش آموزان پس از یاد گیری آموزشها در مرحله ی اول در مدرسه اردوهای اصطلاحا درون مدرسه ای را برگزارمی کنند.

وی افزود: دانش آ»وزان منتخب در این اردوها در اردوهای شهرستانی شرکت می کنند و در انتها در مرحله ی استانی باید سه تیم از بین دختران و سه تیم از بین پسران انتخاب کنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در ادامه گفت: تیمهای منتخب در انتها جهت به اردوی ملی کشوری اعزام خواهند شد.

برآوردی افزود: این بچه ها الگوها نخبه ها و سرآمدترین بچه های تشکیلات ما هستند که در جشنواره ای تحت عنوان اردوی ملی با سایر استانها به رقابت می پردازند.

برآوردی ضمن اشاره به رتبه ی برتر دختران در سال گذشته گفت: ما می خواهیم براساس سند تحول بنیادین دانش آموز را در تراز نظام جمهوری اسلامی تربیت کنیم یعنی دانش آموزی که نمازش را به موقع بخواند پایبند به مسائل اجتماعی باشد ،حقوق شهروندی را بداند .

برآوردی گفت:تربیت پایدار موثر در آموزشهای غیر رسمی صورت می گیرد که مکان آن سازمان دانش آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار