محمدصیدلو:پرسش مهر رئیس جمهوری زمینه‌ساز پرورش تفکر خلاق و نقادانه است

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، برگزیدگان کنگره پرسش مهر رییس جمهوری را فرهیختگان و آینده‌سازان ایران اسلامی دانست.

کد مطلب: ۹۲۹۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو:پرسش مهر رئیس جمهوری زمینه‌ساز پرورش تفکر خلاق و نقادانه است

آیین تجلیل از برگزیدگان کنگره پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهوری با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و محمد صیدلو، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در حاشیه این مراسم محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با اشاره به اینکه پرسش مهر تنها یک پرسش صرف نیست تاکید کرد: پرسش مهر فرایندی همه‌جانبه در جهت مطالبه وآگاهی‌بخشی در ابعاد مختلف آموزش و پرورش و ایجاد نشاط و پویایی در نظام آموزشی است.

او با تاکید براینکه پرسش مهر رئیس جمهوری زمینه‌ساز پرورش تفکر خلاق و نقادانه است ، تصریح کرد: تقویت روحیه پرسش‌گری در میان فرهنگیان و دانش‌آموزان از دیگر اهداف این سوال بزرگ ریاست محترم جمهور میباشد.

صیدلوبا اشاره به میزبانی شهرستان‌های استان تهران در نوزدهمین کنگره پرسش مهر رئیس جمهوری یادآور شد: ۱۲ اثر از فرهنگیان و هفت اثر از دانش اموزان شهرستان‌های استان تهران حائز کسب رتبه‌های برتر کشور شدند و در مجموع شهرستان‌های استان تهران مقام دوم نوزدهمین کنگره پرسش مهر رئیس جمهوری را از آن خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار