مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : کسب3عنوان برتر کشورتوسط هنرجویان هنرستانهای کاردانش استان

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 3 نفر از هنرجویان هنرستان های عترت قاین و سهام خیام بیرجند موفق به کسب رتبه های دوم و سوم کشور در رشته های نگار گری، چاپ باتیک و گرافیک رایانه ای در سیزدهمین جشنواره مهارتهای هنری هنرستان های کاردانش شدند.

کد مطلب: ۹۲۹۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : کسب3عنوان برتر کشورتوسط هنرجویان هنرستانهای کاردانش استان

محمد علی واقعی در مراسم استقبال از این هنرجویان اظهار کرد: خانم نرگس نادری از هنرستان عترت قاین موفق به کسب رتبه دوم کشور در رشته نگار گری شد و خانم ها فاطمه سیفی نوفرست و فاطمه اسکندری هنرجویان هنرستان های سهام خیام بیرجند و عترت قاین موفق به کسب رتبه سوم کشور در رشته های چاپ باتیک و گرافیک رایانه ای شدند.

وی، با اشاره به رقابت 253 هنرجوی دختر در پایه های یازدهم و دوازدهم در 6 گرایش معماری داخلی ،چاپ باتیک و سیلک اسکرین ، پاپیه ماشه ، هنر فرش،طراحی نقشه فرش و گرافیک رایانه ای در مرحله استانی سیزدهمین جشنواره مهارتهای هنری هنرستان های کاردانش استان، تصریح کرد: از این تعداد 12 نفر به مرحله اول کشوری راه یافتند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: پس از اعلام نتایج مرحله اول کشوری، 3 هنر جوی استان جواز حضور در مرحله نهایی کشور که به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد، دریافت کردند که هر 3 نفر نیز به رتبه های برتر کشور دست یافتند.

واقعی بروز خلاقیت های علمی و عملی هنرجویان ،توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی، ترویج مهارت های شغلی ، آشنایی جامعه با توانمندی های هنرجویان کاردانش ، بهبود کیفیت آموزش های مهارتی،کمک به اشتغال پایدار و تربیت نیروی متعهد، تولید ثروت، تشویق و ترغیب دانش آموزان در تقویت بنیه علمی و کاربردی آن ها ، ارتقای کیفی آموزش های مهارتی و ارتقای روحیه نوآوری هنرجویان را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: در جشنواره یازدهم و دوازدهم نیز هنرجویان هنرستان های کاردانش استان موفق به کسب 3 عنوان برتر کشور در رشته ها و گرایش های مختلف شده بودند.

گفتنی است مرحله عملی و نهائی جشنواره ی مهارتهای هنری هنرستان های کاردانش کشور با رقابت 64هنرجوی نخبه مهارتی از استانهای کشور در 31 گرایش و 41رشته با همکاری 70 نفر از داوران و ناظرین کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار