منش های تشکیلاتی نماد یک انسان کامل است

شیراز(پانا)-معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی استان فارس با اشاره به اینکه منش های تشکیلاتی نماد یک انسان کامل است، گفت:وقتی دانش آموزان پیشتاز به این منش ها عامل باشد قطعا با یک دانش آموزعادی متفاوت خواهند بود.

کد مطلب: ۹۲۹۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
منش های تشکیلاتی نماد یک انسان کامل است

اسماعیل زاهدیان نژاد با بیان اینکه دانش آموزان پیشتاز در ضمن فرا گرفتن منش های تشکیلاتی تمام مهارت های اجتماعی را فرا می گیرند اضافه کرد:تمام اعضای پیشتازان از نظر ارتباط اجتماعی با مردم برتر از سایر دانش آموزان عادی می باشند.

معاون اردوی استانی پسران پیشتاز فارس 12 منشی که پیشتازان در اردو ها می آموزند و در زندگی خود به کار می گیرند، را تفاوت آن ها با دانش آموزان عادی برشمرد.

او هدف از این اردو را ارزیابی از فعالیت های دانش آموزان بر شمرد و خاطرنشان کرد:یکی از اهداف اردوی پیشتازان دانش آموز آموزش زندگی دسته جمعی می باشد تا پیشتازان برای زندگی در شرایط سخت و دشوار ورزیده شوند.

معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی استان فارس تصریح کرد:در اعضای پیشتازان مهارت های اجتماعی و مهارت های تشکیلاتی دیده می شود که همه ی این مهارت ها در پایه منش های تشکیلاتی خلاصه می شوند.

زاهدیان نژاد با بیان اینکه دانش آموزان پیشتاز به منش های تشکیلاتی آمیخته شده اند تاکید کرد:هدف اصلی تشکل پیشتازان آموزش زندگی دسته جمعی به دانش آموزان پیشتاز است تا برای زندگی در شرایط سخت و دشوار ورزیده شوند.

او بیان داشت: پیشتاز، یعنی کسی که 12 منش امانت داری، راستگویی، نظم و انظباط و...را در زندگی خود به کار گیرد و اینگونه یک پیشتاز به حساب می آید..

به گفته ی او استان فارس دارای بیش از 110 هزار دانش آموز پیشتاز و 4هزار نفر مربی می باشد.

اردوهای پیشتازان باعث بروز بهتر نوجوانان در اجتماع و برعهده گرفتن فعالیت های زندگی می شود.

اردوی استانی پسران پیشتاز از روز جمعه ۲۱ تیرماه آغاز و تا روز دوشنبه۲۴ تیرماه ادامه داشت.

خبرنگار:محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار