معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

خروجی جشنواره تولید محتوای الکترونیکی باید در سطح مدرسه نمود داشته باشد

ارومیه (پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: بهره برداری از مواد و رسانه های یادگیری الکترونیکی در مدرسه هدف نهایی جشنواره تولید محتوای الکترونیکی می باشد.

کد مطلب: ۹۲۹۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
خروجی جشنواره تولید محتوای الکترونیکی باید در سطح مدرسه نمود داشته باشد

اولین جلسه هماهنگی برگزاری نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی استان در محل معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل برگزار شد.

بهزاد باقرزاده، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان و دبیر این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای یادگیری و ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندیهای معلمان، دانش آموزان، دانشجویان معلمان و مدرسان برگزار می شود.

این مقام مسئول افزود: توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب در تولید و بهره برداری از مواد و رسانه های یادگیری الکترونیکی از دیگر اهداف این جشنواره می باشد.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری از خرداد ماه امسال تا پایان سال تحصیلی 99-98 در استان برگزار خواهد شد.

در این جلسه اعضای کمیته استانی، بر اولویت توانمندسازی معلمان، دانش آموزان و دانشجو معلمان از طریق برگزاری جلسات آموزشی _ ترویجی و کارگاههای آموزشی برنامه ریزی شده زیر نظر دبیرخانه این جشنواره و همکاری ادارات تکنولوژی و گروهای آموزشی ابتدایی و متوسطه و اداره برنامه ریزی و نیروی انسانی تأکید شد.

در ادامه جلسه، گروه بررسی محتوا به عنوان دبیرخانه استانی این جشنواره و بابک سلمانی، رئیس گروه بررسی محتوای استان با نظر اعضای جلسه به عنوان دبیر استانی این جشنواره انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار