فرماندار کاشمر: باید در همه موضوعات نگاه پیشگیرانه و بلکه پیش بینانه داشته باشیم

فرماندار کاشمر گفت : در همه موضوعات و به‌ویژه بحث بهداشت و درمان نگاه پیشگیرانه و بلکه پیش بینانه باید داشته باشیم، چراکه این امر باعث کاهش هزینه‌ها در سطح جامعه می‌شود.

کد مطلب: ۹۲۹۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار کاشمر: باید در همه موضوعات  نگاه پیشگیرانه و بلکه پیش بینانه  داشته باشیم

مسلم ساقی در دومین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی کاشمر در سال جاری با انتقاد از عدم حضور برخی از روسای ادارات و نهادها که از اعضای این شورا هستند، اظهار کرد: تمامی مدیران و روسای دستگاه‌های اداری و خدماتی که عضو کارگروه‌ها و شوراهای مختلف هستند، باید شخصاً در جلسات شرکت کنند و برای عدم حضورشان عذری پذیرفته نیست.

فرماندار کاشمر با اشاره به حضور سرزده و بازدید از فضای پیرامونی مجموعه سید مرتضی در ساعات غیر اداری و زمان پیک مسافر افزود: فضای محیطی این مجموعه به لحاظ نظافت رضایت‌بخش و مطلوب نبود و کسانی که به این مجموعه مراجعه می‌کنند برداشت خوبی از این وضعیت ندارند.

وی با تأکید بر اینکه نظارت‌ها در مجموعه امامزاده سید مرتضی(ع) به دلیل افزایش حضور زائر و مسافر در ایام تابستان باید بیشتر شود، ابراز کرد: متأسفانه در سطح شهر سگ‌های ولگرد زیادی تردد می‌کنند، که باید برای جمع‌آوری و رفع این معضل برنامه‌ریزی و تلاش کرد.

ساقی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام‌شده است، یادآور شد: در همه موضوعات و به‌ویژه بحث بهداشت و درمان نگاه پیشگیرانه و بلکه پیش بینانه باید داشته باشیم، چراکه این امر باعث کاهش هزینه‌ها در سطح جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: در شورای سلامت و امنیت غذایی همچون سایر حوزه‌ها بر اساس اسناد بالادستی پیگیر موضوعات و مباحث شهرستان هستیم به همین دلیل ضرورت دارد اعضای شورا بااطلاع کامل و مطالعه اسناد بالادستی در جلسات شورا حاضر شوند تا تصمیمات خوبی در راستای ارتقای سلامتی مردم گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار